ragna Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 på mtv right now. djizez! ikke akkuratt sånn 16-års dagen min ble feiret. hø hø.
Dronningen! Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Ble den ikke? Noe du vil prate om kanskje?
ragna Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 nja, egentlig ikke. myndighetsdagen derimot.
ragna Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2008 jeg ble myndig. hva skjedde på din myndighetsdag?
Dronningen! Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Beklager de stygge ordene men fy faen for en drittunge (hun på mtv altså)
Dronningen! Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 haha Flagg, raketter, stjerneskudd og party!!
ragna Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #8 Skrevet 2. januar 2008 hmm, husker egentlig ikke så voldsomt langt tilbake jeg..jo, jeg husker at det på sett og vis var en skuffelse å vise lovlig bevis på utestedene ;/ og at jeg endelig ble bydd opp til dans av storebrors kamerater. he he ;D
ragna Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. januar 2008 jepp, ikke for ingenting jeg reagerte. er det mulig? greit nok at de fleste har brødhue tendenser i 16-års alderen, men hun der? hun har ikke brødhuetendenser, hun ER et brødhue.
♡Anniken&Andreas gullet♡ Skrevet 2. januar 2008 #10 Skrevet 2. januar 2008 Hva for en gjeng med tapere av noen damer er dere da, som ikke hadden en sånn 16 års dag? Har dere ikke pappaer med penger dere eller? Hæææ? Fattige bondeunger! Selv hadde jeg en STOR fest, hvor alle de kule ble invitert. Hadde tema "Fe" og alle hadde kledd seg ut som søte feer. Gud den beste festen ever, kommer ALDRI til å glemme min "super søte 16 årsdag i hvertfall". Og som en avsluttning på kvelden fikk jeg bilen jeg hadde bedt om. Og jeg har den feteste bilen og den beste pappan ever liksom<3 Forøvrig fikk jeg en Porche Cayenne<3 Eeeeelsker bilen min;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå