Gå til innhold

Hun bæsjer og bæsjer..


Anbefalte innlegg

Skrevet

3-4 bleier om dagen, noen ganger er det ganske tynt.. Hun har vært rød og sår i rumpa, stakkar, men bedre nå.

 

Har hatt det slik i en uke snart og jeg lurer på om det er grunn til bekymring? Hun er ellers i fin form. Har lurt på om det kan ha noe med tannfrembrudd å gjøre, hun fikk 4 tenner i jula, men de er jo kommet gjennom tannkjøttet.. Noen ide til hva det kan være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være tenner, men er dette noe hun plages med over lengre tid ville jeg absolutt dratt til lege og fått henne testet for evt allergier. Var i samme situasjon med min sønn som var plaget med diare i et par uker, han hadde cøliaci.

Skrevet

He he, skjønner at de små er ulike. Vår gjorde nummer 2 4 ganger daglig de første 6 mnd. Nå gjør han det 2-3 ganger daglig. Men ikke diare, det bare skal ut etter måltidene virker det som...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...