MissAntrop Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 3-4 bleier om dagen, noen ganger er det ganske tynt.. Hun har vært rød og sår i rumpa, stakkar, men bedre nå. Har hatt det slik i en uke snart og jeg lurer på om det er grunn til bekymring? Hun er ellers i fin form. Har lurt på om det kan ha noe med tannfrembrudd å gjøre, hun fikk 4 tenner i jula, men de er jo kommet gjennom tannkjøttet.. Noen ide til hva det kan være?
mor2tette Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Kan være tenner, men er dette noe hun plages med over lengre tid ville jeg absolutt dratt til lege og fått henne testet for evt allergier. Var i samme situasjon med min sønn som var plaget med diare i et par uker, han hadde cøliaci.
meg & to små vampyrer Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 He he, skjønner at de små er ulike. Vår gjorde nummer 2 4 ganger daglig de første 6 mnd. Nå gjør han det 2-3 ganger daglig. Men ikke diare, det bare skal ut etter måltidene virker det som...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå