Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Er så redd for å ha det!!! noen som vet hvordan det fungerer??? Jeg har vert litt små kvalm i 4-5 dager nå, av ingen grunn liksom, og har litt sånn vondt i magen helt nederst.. sånn som når jeg har mensen... Noen som har peiling?? håper på masse svar, for jeg greier ikke å ta det med ro! for jeg er bekymret!!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 vet ikke jeg,men er du bekymret for at du kan ha sv.forgiftning, så ring føden å snakk med dem.det er ingen som har mer greie på det enn dem.ikke gå å vær engstelig,men ring .lykke til
mamma`n til nurk Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 De mest vanlige tegnene på svangerskapsforgiftning er høyt blodtrykk, høyt proteininnhold i urin, mye vann i kroppen, smerter øverst i magen etc.. Tror ikke du har noe å bekymre deg for. Smerter nederst i magen er som oftest voksesmerter, og kvalmen kan ha mange grunner f.eks omgangssyke( mye av det som går, dessverre) Men hvis du fortsatt ikke er beroliget, så er det jo bare å ta en tlf til legen/jordmor/føden?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå