Gjest Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 jeg har blitt spådd før men er så nysgjerrig=) jeg har hatt 1 sa å 1 exu,så håper så på klaff snart... jeg har blitt spådd at jeg blir gravid i mars med en jente,jeg har 2 gutter fra før. det jeg lurer på er:når blir jeg gravid? å hva er skjønnet,å om det er tvillinger? vi har vært prøvere lenge nå så begynner å bli litt utålmodig,håper på svar fra deg=) jeg er født:27,12.82 han er født:06.10.79 på forhånd tusen tusen takk=)
^Hønemor^ Skrevet 4. januar 2008 #8 Skrevet 4. januar 2008 Hei. Mars og jente er det jeg også får opp, men kan jo være at jeg blir litt påvirket av det du skriver. Det virker ikke som det er tvillinger, men jeg kan naturligvis ta feil. forstår jo at du er utålmodig, men håper at dette kan være litt oppmuntrende om ikke mye...
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #9 Skrevet 4. januar 2008 å tusen takk=) nå ble jeg glad,det er oppmunterende å få slike svar=) setter pris på at dere er her inne å hjelper oss som lurer og maser hehe! men ser du eventuelt hvor tung hun blir og hvor lang hun blir? å når kommer jeg til å føde? har født før termin før med begge mine gutter,så jeg er spent på hvordan fødselen her blir da? ser du også hvordan forholdet mellom min mann og jeg blir? om det blir oss,vi har vært gift i 6 år i februar=) tusen takk igjen,setter virkelig pris på at du hjelper meg=)
Gjest Skrevet 4. januar 2008 #10 Skrevet 4. januar 2008 dytter litt mere jeg=) men jeg lurer også på om svangerskapet går bra,å at jeg ikke mister igjen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå