Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Etter 2 fødsler så har jeg ingen en del "henge" mage...Den henger nedover og er ganske slaskete...Nå vil jeg gjerne få flat mage(noe jeg aldri har hatt,alltid hatt litt mage som står utover).. Hva kan jeg gjøre for at magen skal bli flat???
meg & to små vampyrer Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Huden er vel vanskelig å gjøre mye med...? Men du kan trene slik at dte ikke er ekstra fett på magen + gjøre mageøvelser. Er det overskuddshud kan det vl fjernes med operasjon evt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå