to jenter og ett gull i magen Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 hvor kan jeg gå og se på priser? vet om novasol...
@Tula77@ har fått prinsen<3 Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Tror det er noen som heter dansommer og dancenter.
♥2 små gull♥ Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 http://www.dansommer.no/ http://www.novasol.no/
nickoline og supermann Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 søk på lalandia i kvasir feks....
*ale* Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Har dere noen abfefalinger, mht kvalitet o.l. på hus og steder? Tenker litt på det der jeg også..
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Vi leide igjennom sol opg strand i sommer som var og var veldig fornøyd. Bortsett fra været da men, det er vel ikke dems feil
nickoline og supermann Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 lalandia.dk. Fantastisk for barna.........
lille mus meg Skrevet 2. januar 2008 #10 Skrevet 2. januar 2008 Jegumferiehuse.dk, der er det mange hus og velge mellom. Alle ser bra ut, har prøvd to av dem og de har vært veldig bra. Store hager, fine bad og vi har bodd i kort avstand til lekeplassen med hoppeputer sandkasse, husker, minigolf, liten butikk, kafe mm. Med i leien er gratis inngang til et kjempefint badeland ca. 5-7 min unna. Er ett lite stykke til stranden men jeg bare digger dette stedet. Reiser igjen til sommeren. Ligger ca 3 t.fra Hitshals, ca. en time nedenfor Legoland.
nickoline og supermann Skrevet 2. januar 2008 #11 Skrevet 2. januar 2008 Ville bare si at Hejlsminde er et supert sted. ikke langt til legoland, og kolding by er kjempekoselig. Silkeborg er også flott. Husene langs silkeborgsjøen ligger så fantastisk til.
Cat.68 Skrevet 2. januar 2008 #13 Skrevet 2. januar 2008 Ja!!!! lalandia.dk. Helt suuupert sted for store og små. Vi var der i førfjor og skal dit i sommer igjen. Åhhh jeg gleder meg skikkelig.
ToPrinsesser<3 Skrevet 2. januar 2008 #14 Skrevet 2. januar 2008 Vi leide i Blokhus gjennom Novasol; helt nytt hus - kjempefint med stor hage og kort vei til strand og "sentrum". I sommer leide vi også et helt nytt hus (er litt kresen på slikt) gjennom dancenter.no i Hals, der var det også veldig koselig. Kort vei til Aalborg fra begge steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå