Gå til innhold

har bekkenløsning har så ondt. noen

Anbefalte innlegg

Skrevet

som har tips til hvordan det kan bli bedre?

har ei på fire som bare må leke me sæ sjøl, og ikke får æ pakka bort julepynten...¨tar ett par ting kvær gang æ må røyse mæ opp fra sofaen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg gikk til fysioterapeut da jeg var gravid og fikk flere øvelser jeg skulle gjøre hjemme. Vanskelig å forklare de øvelsene uten å vise de fysisk da.....:-) Foreslår at du kontakter en fysioterapeut!;-)

Skrevet

skal til fysio om to uker. skal på skole på mandag, og e redd æ ikke skal komme rundt dær. e ganske lange avstanda dær ja...

Skrevet

Går til manuell terapeut 1 gang i uka. Det hjelper meg veldig.

Skrevet

bor i gokk så er bare fysio hær... huff e jo bare 14 uke på vei. å æ må jobbe. har bare studielån. e for lite.

Skrevet

Jeg har kjempegod erfaring med kiropraktor, har hatt så vondt og så låsninger at jeg ikke har klart å gå, men etter bare 3 behandlinger har jeg vært ett nytt menneske igjen.

Ofte er det låsninger som er enkelt å gjøre noe med, det er i alle fall verdt ett forsøk:)

Skrevet

Fysioterapi,kiropraktor,manuell-terapeut,varmtvannsbasseng-trening,hvile og ro,små turer.Selv om du "bare" er 14 uker på vei,så må du ta symtomene på alvor,slik at du slipper å bli enda dårligere!Varmepute på det vonde området lindret meg litt,massasje.

Håper du blir bedre=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...