flypapir Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hva har dere? Hva ville dere valgt dersom dere skulle velge igjen?? Klarer ikke helt å bestemme meg.... Er ikke så glad i skinn, men samtidig er jo det mest praktisk når man har barn...
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Vi har stoff og er helt sikker på at når den skal byttes ut blir det med en i skinn. Lekkert med mørk grå stoffsofa full av flekker....
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Hater min stoff sofa. Blir nok microfiber next time.
Kaffemocca Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Jeg elsker skinnsofaen min! Hadde stoff før, de samler bare støv og blir flekkete, særlig med små barn i huset.
petite fleur Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Vi har stoffsofa, og skulle jeg valgt igjen ville jeg valgt stoffsofa;-) Skinnsofa er så klamt, og microfiber blir det sånn merker i etter hvilken vei "hårene" ligger....ser så rart ut.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 Vi har en lys beige microfiber-sofa. Det er helt genialt, er bare å vaske bort flekker og sånt med en klut. Har tatt et par "storrengjøringer" med et stoff jeg har kjøpt på skeidar, og sofaen ser helt ny ut. Jenta vår har til og med tegnet ene sofaen full med blå kulepenn, og jeg vasket det bare bort, viser ikke noe! Så anbefaler absolut microfiber!!
nickoline og supermann Skrevet 2. januar 2008 #9 Skrevet 2. januar 2008 Jeg er glad i min stoffsofa, men skulle ønske vi hadde hatt microfiber nå som vi har en liten en. blir litt snørr og gris. Veninna mi sølte rødvin i sin microfibersofa. bare tørket det vekk. Genialt.
selfangerkjerringa Skrevet 2. januar 2008 #10 Skrevet 2. januar 2008 skinn! uten tvil! det blir fort søl med unger...
Ida-mor-1 gutt + 1 jente <3 Skrevet 2. januar 2008 #11 Skrevet 2. januar 2008 Anbefaler microfiber-sofa!!! Skinn blir for "kaldt" synes jeg, og stoff får fort flekker. Vår microfiber sofa er beige, og vi har sølt MYE i den etter at lillegutt kom!, men ingen flekker. er bare å tørke av med en klutt fuktet med vann!!! Microfiber sofaene er behandlet med et stoff (en slags inprignering) som gjør at ikke ting og tang fester seg i stoffet... GENIALT!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå