elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Lillemor snur seg på magen om natten. Hun klarer å snu seg selv, har gjort dette siden hun var 3 og en halv måned. Jeg snur henne tilbake på ryggen, men da virker det som hun blir irritert. Hva skal jeg gjøre?
pilutt1 Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Kan du ikke bare la henne ligge på magen da? Det sies jo det at når babyen snur seg selv på magen så er kan de sove på magen og!
LoveInMyTummy Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Hei! Jeg tror HS mener at det er greit at barnet sover på magen når det selv snur seg over, men hør med din egen HS. Ellers så kan du kjøpe en pose som barnet sover i slik at det blir vanskelig å snu seg. Den får du kjøpt på f.eks Babyshop. Jeg er veldig fornøyd med min, men husker ikke hva den heter.
elskerpusenmin og lillegutt Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 Kan man det da? Uff er så redd faren for krybbedød når hun bare er 5 måneder...
fanta Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Samme her! Tok det opp på 5 mnds-kontrollen og HS sa at så lenge han snudde seg over selv, så var det bare å la han ligge på magen. Kan jo ikke sitte oppe hele natta og passe på at han ligger på rygg, heller ;-). Prøvde å snu han noen ganger i starten, men har ruller seg over igjen i løpet av sekunder. Så da slapper jeg av med det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå