lykkelig mamma til 2 <3 Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 om det går ant å få kjøpt smokker eller bodyer m audi logo på? sambo vil at baby skal ha det:)
lykkelig mamma til 2 <3 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 3. januar 2008 hmm.. ingen som hadde svar på det...:/
Mammapostei! Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Vet ikke jeg, regner med din ivrige sambo er medlem i vw-audi- norge,han får spør der. Visst ikke går d jo an å få trykt sine egne på sprayshirt.no foreks.??
Trultemora er presseklar!! Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 Jo, det skal det nok gå an å få! Mener jeg har sett en unge som har hatt på seg BMW-klær ihvertfall! Ang smokker, så kan man vel få designa det! Har sett noen som har sånn bildesmokker, så da kunne man vel ha satt på Audilogoen istedet for!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå