Gartner Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Jeg håper det. Det har ikke vært så mye sengehygge det siste året siden mannen har prolaps i ryggen, og har store smerter, Men det ble litt kos i jula da. Jeg har ikke gått på pillen på to mnd så nå håper vi at det kommer en liten. Som den vimsen jeg er, husker jeg ikke når siste mens var, men jeg tror det var i nov. Tenkte jeg skulle vente til neste uke med å teste. Da vil je gi tilfelle være to uker på vei. sist jeg ble gravid, hadde jeg bare hoppet over en pille, så det kan jo skje... Jeg er mer trøtt enn vanlig, og mer sulten. Slik var jeg sist også. Det stikker mer i brystvortene også, men det kan jo være at kroppen spiller meg ett puss. Krysser fingrene og håper.
Drømmer om barn nr. 3 Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Du har jo noen gode symptomer der, men det kan like gjerne være at kroppen varsler at mensen kommer. Bare en test kan gi svar. Kan jo være litt tidlig å test ennå. Håper du få positiv test snart. Lykke ti!
Gartner Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 3. januar 2008 Jeg er slik som jeg var forrige gang jeg ble gravid, men da oppdaget jeg det ikke før jeg var fem uker på vei. Ikke planlagt i det hele tatt. Vi hadde vært sammen i to mnd.. I dag har jeg værtskikkelig kvalm på morningen, og nå når det har gått over, er jeg vanvittig sulten. Samme som sist.. Tror jeg skal vente til neste uke dersom jeg klarer meg så lenge før jeg tester.
Pooh Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Hvor lenge i forkant av mensen er det vanlig å ha "symptomer"? På forhånd takk for svar!
Dotten Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Veldig individuelt. Jeg får det omtrent samme dag, noen timer før, eller ingen i det hele tatt. Men så snart jeg oppdager mensen, så kommer ev. "vondter". Helt merkelig. Da snor magen seg osv. He, he.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå