Gå til innhold

stressa jeg..?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har 77 dager til termin i følge UL ...men kan føde tidligere pga av att jeg gjorde dette sist gang...jeg har alt klart ...klær kommoder, vogn vognposer ja alt som skal til en liten tass... er vell en mnd til jeg pakker baggen ... og ingen skjønner hvorfor jeg er stressa? ... uff ... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er vist bare meg gitt ...

Skrevet

Er i samme situasjon :-) Har riktignok pakket bagen til både meg og den lille, og fått klar vognen og bilsetet, men ikke resten....... Stressa jeg også!!! :-) :-) .....men er nok aller mest stressa fordi jeg er redd for at den lille skal komme for tidlig..... Jeg hadde styrtfødsel sist. Babyen kom etter 4 t. Fra 4 cm til full åpning tok det 35 MINUTTER!! Så hvis jeg nå får åpning før fødselen starter......da har jeg lyst til å være LITT nærmere sykehuset enn det jeg er i dag. Har 2 timer til sykehuset..... Kan kanskje få helikopter.......men jeg vet at de liker ikke å ha en i helikopter hvis en har rier.....

Skrevet

vil gjerne være klar selv jeg. 108 dager til føsel.. sist ble jeg lagt inn på sykehus i uke 25 og sambo hadde pakka bare tøys for han ble sikert stressa av at jeg var på sykehus hehe. så vet ikke hvor lenge jeg klarer holde meg... lykke til

Skrevet

nei da ikke bare deg. Har vasket alt som skel vaskes, ligger klart i stellekomoden, Kjøpt inn alt av stelleprodukter. Alt av utstyr står klart, men ikke ferdig redd opp med sengetøy. Baggen er ikke ferdig pakket, men det drøyer ikke så lenge tenker jeg.

Sliter med bekken og er veldig plaget med kynnere og til tider rier, synes det er bedre å slippe stresse om det skulle skje noe.

Har forresten 74 dager igjen......

Skrevet

å på toppen av det hele skal vi flytte sånn plutsli ..nå får ikke jeg gjøre noe ...for samboeren er redd for fødsel ... HAH! så nå må vi pakke ne ALT her å opp der borte...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...