Gå til innhold

Hehe, gullkorn fra min datter på 5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skulle ut en tur i romjula og jeg hadde pyntet meg litt slik jeg pleier, dvs hadde en fin topp, langt smykke og store øredobber med "dingeldangel" på. Da står min lille, søte datter ved døra med hodet på skakke, ser på meg og sier" Åh mamma, du er så FIN, du ser ut som et juletre!!".

Jeg fikk meg selvsagt en hjertelig latter men hun så bare uforstående på meg og skjønte ikke hva jeg lo av. Forklarte henne at det uttrykket ikke alltid er så positivt ment, men hun forsikret meg om at det var toppen av komplimenter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...ja, det er av barn og fulle folk man skal høre det...hehe....har en 5 åring selv og det er ikke måte hva slags kommenterer denne kommer med. Festlig alder :o)

Skrevet

Så søtt:-)

Syntes det var en koselig kommentar, iallefall hvis hun syntes like mye om juletrær som jeg gjorde da jeg var 5 :-)

Skrevet

Ja, de sier utrolig mye artig i den alderen altså.. Og ja, juletrær er liksom toppen av stas for henne så bør nok bare ta det til meg:)

Skrevet

Så søt:o)

Jenta mi på snart 3 sier myye rart for tiden, får oss ofte en god latter:o)

Skrevet

Så herlig! Fikk meg en liten god latter nå.

;)

Skrevet

Tihi! Unger er skjønne! :-) Bare et lite tips: jeg har ei lita notisbok liggende lett tilgjengelig på kjøkkenet og skriver ned disse gullkornene som kommer til stadighet. Lagde ei lita bok til besteforeldre/oldeforeldre med disse glimrende kommentarene og ga i julegave. Stor stas! Og festlig å lese i når ungene blir store også :-)

Skrevet

Hehehe!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...