-Mariposa- Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Jeg og sambo har snakket om dette med å slutte på pilla og jeg har sittet og regnet ut når det skal skje i forhold til hvor mange brett jeg har igjen osv. Den nydelige datoen er 19. juli 2008 Jeg har ingen forventninger om at sambo skal være klar innen den tid så det blir nok rett over på kondomer, men jeg bare måtte regne ut termindatoen i forhold til 19. juni og det ble 28. april 2009. En ønskedrøm selvfølgelig, men det er likevel gøy å drømme om det
AO3 Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Det er jo alltids lov å drømme? Dessuten er det kanskje ikke så dumt å legge prevensjonsansvaret over på den parten som *ikke* vil ha barn...? Mennene har det jo stort sett ganske lettvint, det er vanligvis vi som får jobben.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Jeg gjorde det samme som deg, men gikk fra spiral til pillen. Han er ikke klar,men jeg håpte å overtale han i høst og da var det lettere å slutte på pillen. Jeg satt, som du, og regnet ut termindatoer da jeg kuttet pillen. Resultatet av det var at jeg la opp hele livet mitt etter graviditet og småbarnstid og så ble jeg ikke gravid. Nå har det gått to menser uten at det har skjedd noe. Har funnet ut at jeg ikke må stresse sånn med det, det kan ikke planlegges. du må leve livet og ha det gøy og ikke tenkte på at du skal bli gravid en viss dato! Du risikerer å bli veldig skuffet, ta heller litt høyde for at du ikke blir gravid med en gang!
-Mariposa- Skrevet 4. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 4. januar 2008 Takk for gode råd men jeg tror du har misforstått litt. Vi skal ikke prøve å bli gravide når jeg slutter på pilla, vi skal over på kondomer... men jeg bare drømmer litt i det stille for meg selv, det føler jeg at jeg både har lov til og behov for
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå