Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Klemte på brystene, og noe væskende piplet ut...er det morsmelk? Er det vanlig å produsere det allerede nå, i uke 18? Flere som har det slik selv?
isprinsessan Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Det er helt normalt, hadde det til og med 4 år etter förstemann för jeg ble gravid......Det er ikke ordentlig morsmelk, det kommer ikke för to-tre dager etter födsel. Förste gang jeg gikk gravid begynte jeg å lekke i uke 15 og måtte bruke bh og innlegg dögnet rundt. Ikke göy!! Men nå med nr to er jeg i uke 21 og har ennå ikke begynt å lekke...håper det holder seg sånn.....
Pluttiplutt Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 jeg lekker....ikke noe gøy. er visst helt normalt. er 21 uker. begynte å lekke i ca uke 18.
Somewhere over the rainbow... Skrevet 3. januar 2008 #4 Skrevet 3. januar 2008 det er helt normalt =) det er råmelk og en begynner å produsere det ganske tidlig i sv.skapet. unngå å klemme/stimulere for mye ellers øker produksjonen ytterligere og du risikerer å måtte bruke ammeinnlegg frem til fødselen (av egen erfaring )
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 3. januar 2008 #5 Skrevet 3. januar 2008 Jeg lekker litt av og til på morgene, men ikke mye..Har kjøpt ammeinnlegg hos Nøstebarn, kjempegode. Anbefales!! Trenger de ikke fordi jeg lekker, men de varmer kjempegodt nå i vinterkulda..
mamman t o.a Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 er 15+1 og har "lekket" i 2-3 uker allerede... er såpass at jeg må bruke innlegg hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå