Gå til innhold

Noen fra Levanger eller omeng her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er det bare meg her? ;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er fra Steinkjer..går skole i Trondheim,skal gå skole der til jeg går ut i permisjon..så skal jeg bo på Steinkjer det året jeg har permisjon(har familie og slekt på Steinkjer)

Skrevet

Vet ikke helt hva du regner som omegn, men jeg bor på Inderøya. Skal føde på Levanger sykehus i løpet av januar...

Skrevet

Oki. Følte med litt alene som nord-trønder her ;-)

Godt å se vi er flere!

Ser du har temin i mars. Jeg har termin 14 mars. Hvor skal du føde? :-)

Skrevet

Inderøya betegner jeg som omeng ja :-)

Oj, føde klar du no da?!

Skrevet

Har vært på UL på St.Olav..så om jeg er i Trondheim når det starter,så føder jeg der...hvis jeg er på Steinkjer når han melder ankomst,så føder jeg på Levanger:)

Skrevet

Har UL termin ca. 25.januar, men min egen termin er ca 15.januar. Har begynt å få maserier og vondt i ryggen, så det kan vel bli før.

Skrevet

Nord-Trønder her å! :)

Kjæm fra ei bøgd oppi Steinkjer, hi buidd 6 år på Levanger å bur nu på Aurskog utafer Lillestrøm! :)

Savne Trøndelagen litt ja! ;)

Skrevet

Oj så spennende!

Er du førstegangsfødende eller har du flere barn?

Skrevet

Oki

Skrevet

Lillestrøm? Kossn klart du å rot dæ bort heilt dit da? ;-)

Skrevet

Hehe......)

Va nu deinn kjærligheta for ein nordlenning som dro mæ nedover te Oslo da sjuh....;) Så kjøpt vi oss leilighet her på Aurskog! :)

Heill på å lure på å fårrå ein tur te Trøndelag neste vækka! :) Vårrå der et par vækka før æ ikke får lov te å fly lenger! ;)

Skrevet

Har vært innom føden på Levanger sykehus en gang før ja, for 2 år siden. Fikk gutt da, har fått beskjed om at det er jente denne gangen.

E litt spent på hvordan det blir å fø på Levanger sykehus nå etter at de har fått barsel"hotell" - dvs. det er vel bare noen rom som er gjort om til barselhotell og hvor man får styre litt mer selv enn på vanlige rom... hadde egentlig lyst til å føde på St.Olav, men det ble så mye styr med å komme seg dit i tide. Frister ikke med en 1 1/2 times tur i bil hvis jeg får like vonde rier som forrige gang.

Skrevet

Skogning her,med termin i mårra:-) Har en 3 år gammel gutt fra før.Er litt spennt nå:-)

Skrevet

Oki. Æ e tredjegangsfødende og har vældig lyst te å fød i badekar den her gangen. Håpe d e ledig den dagen æ kjæm inn. Har født begge mine 2 barn på Levanger sykehus og e vældig fornøyd me føden og barsel der. Bor bare 5-10 min unna sykehuset.

Skrevet

Heldiggrisen som e så nær fødsel! Har, i følge siden min her inne, 72 dager igjæn te termin æ. Meeen syns tida egentlig har gått fort.

Kjent nå tegn te fødsel da? :-)

Skrevet

heisann!

stjørdaling her med termin 27.mars

Skrevet

Heisann. Termin ganske nær hverandre vi da. 24 mars her. Kor ska du fød da?

Skrevet

Hi hi...nærme sæ no ja:-)Håpe bare alt går greit,for guttn vårres kom me heile ansiktet frem.Det blei litt hardt ......ein del styr etterpå,men alt ordna sæ da å:-)

Skrevet

Hadd ein hard første fødsel æ å, mens fødsel nr to va heilt super! Gjør den sikkert te dæ å! ;-)

Skrevet

skogning her å. har termin 14 februar, og har ei jente som blir to i januar..trur æ veit kæm du e ja mc mum:)

Skrevet

Bor på Steinkjer jeg. Termin 25. mars. Artig å se at det er flere Nord-Trøndere her :o)

Har en 2-åring fra før.

Skrevet

Hei!Æ e fra Verdal:)

Har termin 14feb,å har en skjønn gutt på 20mnd fra før!

Skrevet

Utfløtta skogning her, som bur på Levanger :) Termin 7.mars, andregangs,.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...