Gjest Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 ENDELIG :-) Venter 3 man og er spent på hva de blir. Har 2 gutter fra før.
mareritta nr2påvei*høygravid* Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Velkommen hit Venter nr 2, har ei jente fra før. Er også veldig spent på denne nå. Men tror ikke jeg vil vite det før ungen kommer ut....
Glederseg:) Har født!! Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 åå gratulerer masse..kom inn her idag selv..dette blir ett litt bedre trimester får vi håpe..masse lykke til..nåe har du termin forresten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå