Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hvordan var den kvalmen... ? Jeg har følt meg så dårlig i flere dager nå, men uten å kaste opp. Bare sånn uforklarlig kvalm, og litt dårlig i magen. Dårlig matlyst, slapp... Tenkte det kan være omgangssyken, men har jo greid å holde maten nede, så jeg vet ikke. Går på p-piller, så det skulle ikke være noen sjanse for graviditet, men begynte plutselig å lure....
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 var liksom veldig uggen. hadde lyst og kaste opp men klarte ikke liksom.. var veldig ubehagelig. klarer ikke helt og forklare hvordan det var. klarte så vidt og få ned litt vann.. alt annet stoppa opp
En Prins + Prinsesse Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 jeg kastet opp masse... å var ganske dårlig, slapp og hadde IKKE matlyst på 4 mnd.... ta en test =)
ifie Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Jeg var konstant kvalm, men spydde ikke. Også var jeg så trøtt at det var så vidt jeg greide å holde meg våken, ble nok litt kvalm av det også tror jeg. Går jo an å bli kvalm av p-pillen også, da, om det ikke er lenge siden du begynte
oblix Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Hvis du er dårlig i magen i tillegg, så ville jeg tro det var omgangsyke eller noe. Da jeg var gravid, var jeg bare kvalm, men det gikk som regel over utover kvelden.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Denne kvalmen jeg har kommer i bølger. Noen ganger føler jeg at det nesten er så jeg må kaste opp, og så forsvinner det igjen. Jeg er ikke veldig dårlig i magen, men litt. Jeg tror jo egentlig ikke selv at jeg er gravid, siden jeg har brukt p-piller og ikke har noen andre symptomer. (har et barn, så jeg husker jo hvordan det var i starten av svangerskapet) Så jeg tenker at det er bortkastede penger å kjøpe test. Men så er det litt vanskelig å slå tanken helt fra seg så lenge kvalmen ikke gir seg. Men det går nok over snart. Takk for svar.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Uvell ikke oppkast og mistet matlystet og alt jeg tygde smakte som murstein. holdt seg gjennom hele svangerskapet i mer eller mindre grad.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå