Elletuppa Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Skal til Stavanger om 3 uker, å så lurte jeg på om noen visste om hvor langt de er fra flyplassen til byen? Kor ligg ikea? Og kor e det lurt å dra på shopping? Er takknemmelig om noen tar seg tid til å svare.
MathildeC Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Det er ikke langt fra flyplassen til byen, tar vel ca 15 min med bil. Har aldri tatt bussen, vet ikke hvor lang tid den bruker. Ikea ligger paa veien fra flyplassen til byen, paa et omraade som heter Forus. Bare ca 10 min fra byen med bil, langs E39 mot Sandnes. Gaar busser fra byen. Kvadrat er et stort handlesenter, ligger ikke langt fra Ikea. Ellers kan man faa shoppet en del i byen, er en del (mindre) handelssentre der og koselige smaagater.
Elletuppa Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 Tusen takk, hørtes jo kjempe bra ut. Må jo få med seg mest mulig.
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Tror den rutebussene fra flyplassen bruker nermere en time til byen, men flybussen bruker ikke mer enn 20 min tror jeg. Går gratis buss til ikea på lørdager, uten om må du ta buss fra byterminalen, er vel 2en som går ditt, men det er et stykke fra hovedveien til ikea da ( bare 5 min da, og du ser senteret nesten hele tiden, så det er ikke vanskelig å finne frem) 2en går til kvadrat også, og det tar vel 10-15 min å gå fra ikea til kvadrat hvis du vil slå to fluer i en smekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå