Gjest Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Mine gutter har hvert sitt rom, men jeg vurderer å la den dem sove sammen på ett rom og bruke det andre rommet til lekerom. Men er veldig i tvil. Lurer jo på hva jeg skal gjøre når den ene er syk, eller kanskje de vekker hverandre om natten. Noen som har noen erfaringen de kan dele?
Gjest -<<- Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Guttene på 3 og 9 deler rom, og deler også dette rommet med to på 4 og 6 med jevne mellomrom. Det har i grunn aldri vært noe problem - om noen er så syk at masse nattevåk er sannsynlig bruker vi å ta den ungen inn til oss for natta, men sånn generelt går det helt greit. De har gode sovehjerter alle sammen, muligens fremdyrket av at de har delt rom fra de var små.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 jeg vokste opp med og dele rom med søsteren min, hun er 5 år yngre en meg og far tvang oss til og legge oss samtidig, klokka 20 00 uansett alder. uansett så er min lillesøster et trassig menneske og det er ikke skjeldent at jeg har sovnet til at hun hyler som besatt. resultatet er at i dag kan jeg sovne til all skaksbråk uten noe vidre stress. vi sov på samme rom selv om vi var syke. vet ikke om det gjorde deg noe klokere, men her har det godt fint og jeg tror ikke det var noe serlig ekstra jobb.
Himmel og hav Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Mine gutter har alltid delt rom, og det er både positive og negative sider ved det. De negative er jo at det kan være utrolig festlig å legge seg og stå og juble i senga. og det positive er jo blandt annet at det er utrolig festlig å stå og juble til hverandre i senga... :-) Hvis en av dem har vært syk så har vi som regel tatt han ut og latt han sove hos oss og det har fungert helt fint. De sover godt uansett om det tordner eller naboene har fest så jeg lurer på om det er noe i det at de venner seg til lyd fra andre mens de sover. Prøv da vel! Det er jo ikke verre enn at dere bytter tilbake igjen om det ikke fungerer, eller at du har en reiseseng el. som den som blir syk kan sove i på lekerommet.
3 rosa og en blå Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Mine 3 døtre deler rom og de er 7,8 og 11 år og det går stortsett bra, en det er en del krangling når de små roter eller de er borti storesøsters sine ting. De har delt rom fra de var små og det er ikke noe problem om natta eller når de er syke. Men de er veldig misundelig på lillebroren nå som får sitt eget rom.
Odd Molly Skrevet 2. januar 2008 #9 Skrevet 2. januar 2008 Våre to gutter på 2 og 4 har delt rom siden lillebror vra 1 år. det har gått strålende, begge har utviklet ekstremt godt sovehjerte og våkner aldri om en skulle bli syk. De leker sammen og er veldig knyttet til hverandre. Som dere, har vi også et ekstra rom. Den dagen en av de ber om det vil de få hvert sitt rom. Vi er kjempe glade for å ha de på samme rom.
Mulan - Og to søte trollunger! Skrevet 2. januar 2008 #10 Skrevet 2. januar 2008 Her deler JEG og BEGGE barna soverom, rene sovesalen her ;o) Men funker greit heldigvis.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå