Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Ville bare høre hvem dere har tenkt å ha oppfølging av? Det opplagte valget for mange er jordmor, men er det mange som ønsker fastlegen? Bør jeg velge jordmor? Er litt i valgets kval!!! Er 15 uker på veg, så det er vel snart på tide å ta valget...
Hera83 Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Du kan jo velge begge.. Jeg er både hos jordmor og hos fastlegen min. Jeg trives best hos jordmor, så jeg satser på å ha de fleste kontrollene mine der.
mamman til 2 godjenter:) Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 hei. jeg er bare hos jordmor, men det er fordi jeg ikke liker fastlegen min. og at jordmor har mye bedre tid enn det legen har..liker jordmoren min veldig godt så da var det det enkleste valget:)
mareritta nr2påvei*høygravid* Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 På forrige svangerskap var jeg kun hos legen min. Hun er helt topp! Hun er mer gira enn meg... he he he Men denne gangen får jeg litt mer oppfølging pga prematur sist. Var hos legen på førstegangskontroll, og neste blir også hos henne. Også blir det gynokolog +div utover.
Mamman til ♥ og ♥ Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Forrige gang var jeg for det meste hos jordmor, denne gangen har jeg kun vært hos legen. Det er både pga jeg har flyttet ,så er lettest å gå til legen, og at jeg synest det er helt greit å gå bare til legen. Men er glad jeg gikk til jordmor første gang, for da var alt helt nytt, og de har som regel mye bedre tid til spørsmål og sånt.
lip smacker Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Jeg går til jordmor,hun har mye bedre tid til meg,enn det legen har:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå