Gå til innhold

Jordmor eller lege?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ville bare høre hvem dere har tenkt å ha oppfølging av? Det opplagte valget for mange er jordmor, men er det mange som ønsker fastlegen? Bør jeg velge jordmor? Er litt i valgets kval!!! Er 15 uker på veg, så det er vel snart på tide å ta valget...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan jo velge begge.. Jeg er både hos jordmor og hos fastlegen min. Jeg trives best hos jordmor, så jeg satser på å ha de fleste kontrollene mine der.

Skrevet

hei.

jeg er bare hos jordmor, men det er fordi jeg ikke liker fastlegen min. og at jordmor har mye bedre tid enn det legen har..liker jordmoren min veldig godt så da var det det enkleste valget:)

Skrevet

På forrige svangerskap var jeg kun hos legen min. Hun er helt topp! Hun er mer gira enn meg... he he he

Men denne gangen får jeg litt mer oppfølging pga prematur sist. Var hos legen på førstegangskontroll, og neste blir også hos henne. Også blir det gynokolog +div utover.

Skrevet

Forrige gang var jeg for det meste hos jordmor, denne gangen har jeg kun vært hos legen. Det er både pga jeg har flyttet ,så er lettest å gå til legen, og at jeg synest det er helt greit å gå bare til legen. Men er glad jeg gikk til jordmor første gang, for da var alt helt nytt, og de har som regel mye bedre tid til spørsmål og sånt.

Skrevet

Jeg går til jordmor,hun har mye bedre tid til meg,enn det legen har:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...