Gjest dagdrømmer Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 I dag har jeg forsøkt å levere barnet i stengt barnehage, hatt bomtur i byen pga varetelling og oppdaget nettopp at jeg hadde glemt mitt andre (og mye viktigere) ærend. Så nå er jeg kjempesliten etter å ha fått gjort absolutt ingen verdens ting... ja ja. Frøkena og jeg fikk i alle fall en fin tur på biblioteket da... ikke den verste måten å gjøre skivebom på, tross alt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå