Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 har hatt murringer i ryggen noen timer nå, og kun der! har 22 dager igjen til termin.. lurer på om dette kan være noe tegn til fødsel? eller er det modning? er førstegangs.. så aner ikke!!! takker for svar?
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 njaa.. klarer ikke å finne noe regelmessighet, syns det er ubehagelig hele tiden jeg! så er så usikker.. må vel bare vente å se da tenker jeg?
M@mm@ til mine barn Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Ja riene kommer etter klokken de. Ta nå tiden og se.. og sov om du kan for det er det eneste jeg savner under mine fødsler.
Lukkelukken og bebibror Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Samme her Har vondt i korsryggen og nederst på magen, men ingen regelmessighet. Kjedelig
Totetteskatter + baby 2015 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #7 Skrevet 2. januar 2008 har ikke vondt i magen, er kun i ryggen! er vondt i korsryggen... så dette er spennende, men tør jo ikke å håpe.. har ikke termin før om 22 dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå