Gjest Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hvor mye er 5 kg tøy?? Jeg regner med det er 5 kg i tørr tilstand og da er det ganske mye ... er det ikke? På gamlemaskina pakka jeg den helt full fordi jeg visste at den tålte det (og det hadde ikke vært krise om den røyk liksom...) men nå har jeg da en flunkende ny *smile bredt*, og da begynte jeg å undres litt. Fylte nå i sånn at trommelen ikke var helt full (har frontmater nå, toppmater tidligere), ikke i nærheten av å nå toppen av trommelen og ingenting var på veg til å rase ut ... Uff, mye om og men for et lite spm... Noen drevne klesvaskere som har litt visdom de vil dele?
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Skit ... da kan man vel ikke fylle trommelen i nærheten av full engang?
Dronningen! Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 nei egentlig ikke,men det er jo for at vannet skal komme seg rundt tøyet.... ellers blir det jo ikke rent:o)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 hihi... jeg har altid stappet marksinen full vær gang jeg
Dronningen! Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 mortilgunnar m/ICAs julegløgg Da vet jeg hva vi må prate om når vi treffes:o)
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Haha, det hadde jeg ikke tenkt på! Steike nå føler jeg meg dum ... jeg som ikke er blond lenger engag :-S
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 ja du kan nok lære meg ett og annet også kan du inspisere tøyet mitt og se om du finner noen flekker :-) det kan bli en artig samtalle
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 2. januar 2008 #10 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har også stappet maskina full i årevis. Går helt fint det:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå