Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Jeg håper hodet skal feste seg snart! Lå i seteleie på siste UL. Kjennes ut som han har snudd på seg, da det sparker litt nedenfor ribbeina. Jeg har en del kynnere. Hva skjer om hode ikke er festet, og fødselen begynner?
timu Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 hodet er heller ikke festet hos meg, men den dagen jeg var på sjekk og fikk vite d sa jordmor at fødselen like godt kunne skje samme dag uansett...riene får vel sendt babyen rett vei uansett vil jeg tro:)
♡ Jersey ♡ Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Hvis baby ligger i seteleie og vannet går, skal du legge deg ned og bli hentet av ambulanse, samme hvor du er... babyen kan nemlig få navlestrengen rundt halsen etc da. Min ligger i hodeleie og er halvveis festet fikk jeg beskjed om idag. Trodde man måtte legge meg ned uansett om babyen ikke var festet og vannet går, men jordmor sa at slik han ligger nå, kan det ikke skje noe... Men en venninne med seteleie har altså fått beskjed om å legge seg ned, om det så er i kassa på rimi! ...
mamma til 2 små:=) Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Da fester det seg under fødselen somregel....hode var ikke festa sist hos meg men denne gang merkelig nok...spørs om det stemmer
Anni30 Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Samme her. Har fått beskjed fra jordmor at da skal jeg bare legge meg ned og ta kontakt med føden og huske å nevne dette. Forskjellig fra sykehus til sykehus om du blir hentet hjemme eller om dere forsiktig skal ta dere til sykehuset selv. For all del ikke stress rundt i huset for å ordne alt i siste liten!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå