Gå til innhold

Hvor mange tenner har din på 7-8mnd?


ifie

Anbefalte innlegg

Gutten min holder på å gro fortenner oppe nå, men jeg tenker at kanskje det er litt tidlig? Greier liksom ikke se for meg at den lille munnen skal ha kanintenner riktig enda (selv om jeg skjønner at de er små:) )

Til dere som har unger med disse tennene: var det verre for ungen da disse kom? Jeg syns han til tider virker helt desperat, jeg!

Stakkars gutten min...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mini har ingen tenner ennå han... Straks 8 mnd. Ser det er ei på gang i underkjeven, men den bruker lang tid synes jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jenta mi har ikke fått noen enda, men det er seriøst nødt til å være noe på gang snart, endel sutring om nettene, og klør masse i gommene!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har 2 tenner nede, og holder på å få den første oppe nå. Han klør veldig og er ganske sur og grinete for tida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gikk ganske greit for L når hun fikk sine to da hun var 6 måneder.

Hun sikla noe veldig og bæsja masse noen uker før, men virket ikke som hun var plaget av det.

Tennene kom nede da, har ikke fått fler enda. Kanskje de oppe er vondere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vesla mi er 7 1/2 måned, og har 8 tenner, og det har hun hatt i ca 1 mnd nå! Dvs at alle fortennene oppe og nede er kommet frem. Nå kjenner jeg også at noen av sidetennene er på vei, ca 2-3 stk - og de er visst vonde! Tidlig ute denne frøkna mi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, ja det var mange tannebisser! :) Hvordan har hun hatt det mens tennene har ploppet ut én etter én?:)

Gutten min sliter voldsomt nå om dagen! Jeg ser at det er like før fortenna kommer, men de kommer ikke likevel! Blir litt frustrert, jeg, han har så vondt! Smører på med dentinox, men syns ikke det hjelper noe særlig. Vi har også en bitering som vi lar ligge en stund i kjøleskapet. Den roer han litt.

Noen som har tips til hvordan gutten min kan få det litt bedre??

Han var til og med våken i natt! Det er han aldri!! :I

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min lillegutt er 7 mnd og har 2 fortenner nede og to sidetenner oppe som ser ut som små hoggtenner :) . Storesøster var bare plaget når den første tannen brøt gjennom, men lillegutt har vært mye plaget med mange våkenetter på hver eneste tann. Han klør mye, sikler masse og biter på alt, og skjønner at han er skikkelig plaget pga d hver eneste dag. Skulle ønske han snart kunne få en liten pause fra disse tannfrembruddene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 tenner nå. de har ikke kommet i den vanelige rekkefølgen. men veldig hultette bulter .hehe. er nok flere på gang merker jeg. er glad når det er over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen enda... og jeg som var sikker på at de skulle komme tidlig, sånn som han har klødd i munnen. Holdt på siden han var 10uker omtrent... men neida, ingen tenner å se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...