Lykke*Li Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Både med tanke på eksteriør og interiør.... http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=11679395&sid=xz20tcbvFb-G620320&pos=null&tot=null KJØPER DEN GJERNE MED MØBLER/INTERIØR!
MaaneMannen Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Veldig flott innvendig...utvendig var den fin fra den ene siden, men "hovedfasaden" (som nok egentlig er baksiden??) er jo grufull. Det værste er at den ligger i Kongsvinger som nok er det mest utrivelig stedet i Hedmark ihvertfall...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 jeg syns den var langt finere på utsiden en inni.
snurkle Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Really? Med all furumøblementet og skuta på badet også? Ikke helt min smak hvertfall..
hit og dit Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 He he, den seilskuta på badet var litt av eit blikkfang. La ikkje merke til resten der inne. Huset var heilt midt på tre synes eg. Syntes den grønne panelen var stilig, men veit ikkje om eg hadde klart å bu med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå