en på vei *utklekket:)* Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 BØØØ!!!! Her er jeg igjen,måtte ta meg en lang pause fra bim,var såå lei. Godt nyttår!!! Alt bra med deg?? Klemmer...
Nætte;mortil2 Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Hey!!! :-) Så godt å høre fra deg igjen!!!! ja har ikke vært så aktiv annet enn et og annet spørsmål, og et og annet svar, men generelt syns jeg det er rett kjedelig! Men har oppdaget chaten jeg da! Der syns jeg det er litt mer liv, å få snakke med noen sånn med en gang.. :-) Er det bra med deg?? Jeg har det fint, er bare bekkenet og trøttheten jeg "lider" av..
en på vei *utklekket:)* Skrevet 5. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 5. januar 2008 Så fint at alt er bra... Ble litt borte igjen,mini sliter med bronkitt og er i generellt sykt dårlig form. Han holder det gående til over midnatt,bare hoster og hoster. Slitsomt ass,men det hører vel med. Ellers er alt bra,bortsett fra det berømte bekkenet. Fått ny sykemelding da 50 % ble for mye og jeg var sofavanker hver dag etter jobb. Men nå klarer jeg meg ut dagene uten alt for mye vondt. Fått litt tilbakefall om dagen og lurer på om det faktisk er noe i live der inne.. Uff dissa abortene har gjort sitt altså. Nå veit liksom alle det og mini gleder seg som det skulle være jul og bursdag på en og samme tid,så det hadde vært tøft om ikke alt skulle være bra. Skal ikke på kontroll før 21 januar,men jeg får vel høre hjertelyden da og forhåpenligvis bli litt beroliget av det. Det er mange bekymringer vi skal igjennom:)
Nætte;mortil2 Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Huff da..Bronkitt er hverken spesielt godt eller greit.. Lillemann har hatt noen dager med laber form, er ikke helt i topp form enda, men er kanskje ikke annet å vente etter den jula vi har hatt! Så nå håper vi bare han ikke blir skikkelig syk igjen, for både vannkopper og skarlagensfeber på kort tid før jul var mer enn nok.. Var på jordmorkontroll i går! Og holdt på å få noia.. Hun fant ikke hjertelyden! Så tårene sto i øya på meg helt til hun plutselig sa "oi nå kjente jeg den i hånda mi!! sprella gjorde den!! "hehe.. Så fant hun den i tre sekunder før den stakk av igjen.. Hun sa det var ganske vanlig siden jeg var andregangs, da hadde de litt mer plass inni der og svømte rundt og kosa seg! Men hadde vi ikke fått hørt hjertet i de sekundene så hadde jeg gått i koma.. Så bekymret som jeg er (og som du er enda også skjønner jeg...) så trenger man alle gode ting! Kjenner jo liv innimellom, men det er ikke nok!! Nå skal jeg ikke til jordmor igjen før i uke 24, så må nok en tur til legen og be om å få han til å lytte i mellom tiden.. Må nok også bare krype til korset og redusere jobbetiden enda mer. Med en mann som jobber sent og en knott som suser rundt her og tester ut verden noe voldsomt så trenger jeg mer energi og er rett og slett nødt til å sove mer! Er så trøtt at hjelp.. Bekkenet hjelper ikke til her heller, er bare blitt verre de siste ukene. Men da får det være nok syt!!!!!!!!!!!!!!!! I dag har vi et nydelig lys ute, er så deilig å se ut, og se at det virkelig er lyst! Og lyset er helt spesielt.. Har aldri vært særlig plaget av mørketiden, for jeg gleder meg så til disse dagene kommer som er nå.. Litt før 8 på morgenen begynner det og varer i fire-fem timer, og strekker seg litt hver dag.. ER SÅ FIIIIIIIIIIINT!! :-) Nå skal Lillemann i sin første barnebursdag snart, så vi skal ordne oss til!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå