Gå til innhold

Ang. navn, hva med dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Linus

Mannen sier plent nei, men det kan jo hende jeg kan bearbeide han litt :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nydelig navn!!!

Lillegutten min heter det:)

Skrevet

Min smånerdete samboer ville at sønnen vår skulle hete det - han elsker nemlig linux (som visstnok ble oppfunnet av en Linus)..... Men jeg nektet, synes ikke det er et fint navn. Sorry ;-)

Skrevet

Søt navn det, men jeg tenker bare på Linus i svingen jeg:)

Skrevet

Skikkelig fint!:)

Skrevet

Siden du spør: Nei det er ikkje noe fint. Alt for femi.

Skrevet

fint! men jeg tenker også på linus i svingen, og han var jo bare søt!

Skrevet

Beklager like det ikke, tenker bare på linselus når jeg hører navnet

Skrevet

Syns det er kjempefint, synd "alle" andre gjør det også... litt for populært, syns jeg.

 

 

 

Skrevet

Takk for mange meninger, tar gjerne flere da :)

 

bente69;)

Etter et raskt søk på ssb så er det 319 som heter det, men det er kanskje i ferd med å toppe seg?

 

Skrevet

Oktobernurket: Linusen min er oppkalla etter han Linus som "oppfant" Linux.

Skrevet

Liker det veldig godt,men så heter jo gutten vår det da:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...