Joikaboll@ Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Linus Mannen sier plent nei, men det kan jo hende jeg kan bearbeide han litt )
petite fleur Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Min smånerdete samboer ville at sønnen vår skulle hete det - han elsker nemlig linux (som visstnok ble oppfunnet av en Linus)..... Men jeg nektet, synes ikke det er et fint navn. Sorry ;-)
Frk. V *juli-11* Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Søt navn det, men jeg tenker bare på Linus i svingen jeg:)
hit og dit Skrevet 2. januar 2008 #11 Skrevet 2. januar 2008 Siden du spør: Nei det er ikkje noe fint. Alt for femi.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 2. januar 2008 #12 Skrevet 2. januar 2008 fint! men jeg tenker også på linus i svingen, og han var jo bare søt!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 2. januar 2008 #13 Skrevet 2. januar 2008 Beklager like det ikke, tenker bare på linselus når jeg hører navnet
bente69;) Skrevet 2. januar 2008 #14 Skrevet 2. januar 2008 Syns det er kjempefint, synd "alle" andre gjør det også... litt for populært, syns jeg.
Joikaboll@ Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #15 Skrevet 2. januar 2008 Takk for mange meninger, tar gjerne flere da bente69;) Etter et raskt søk på ssb så er det 319 som heter det, men det er kanskje i ferd med å toppe seg?
Bruble Skrevet 2. januar 2008 #16 Skrevet 2. januar 2008 Oktobernurket: Linusen min er oppkalla etter han Linus som "oppfant" Linux.
Stjerne37 Skrevet 2. januar 2008 #17 Skrevet 2. januar 2008 Liker det veldig godt,men så heter jo gutten vår det da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå