Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 hvor mye kler dere på den lille?Vi har en dunpose(Lammy), blir det for mye med ullbukse, ullbody, genser og en dress?typisk mor å kle på for mye;o)min er 3 uker..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Gutten vår er 8 uker nå - født tidlig i nov. Jeg har aldri kledd på han noe mer enn; ullbody, ullstrømpebukse, ullsokker (hvis ikke føtter på dress), en tynn dress (litt fleece aktig).... og en tynn ullue fra Nøstebarn + at hetten på dressen er utenpå lua:).... og ullvotter Også oppi lammeskinnsposen. Vet ikke om dupose er noe varmere eller kaldere enn lammeskinnspose? Dette holdt på han selv om det var -10 ute..... (kun 15 min tur da i kulda) Nå når det er rundt 0 er han veldig varm..... men vanskelig å finne en mellomting:)
lifa og Eline Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Ettersom det er rundt 0 garder her synes jeg det hørtes litt mye ut. Hvis du har på ull body og ull bukse med en ulle genser + lue og votter. gjerne sokker på beina så holer det mer enn nok i en god deilig odenwâlder dunpose.
mybabyboy Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Det beste tipret er å sjekke nakketempen hans/hennes, var også veldig usikker i begynnelsen på dette med klær osv. Men alle unger er forskjellige, min blir veldig fort varm, og trenger ikke så mye tøy som andre kanskje trenger. Kjenn litt på nakken, magen og føttene når dere er ute å triller, så merker du fort om du må kle på mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå