M@mm@ til mine barn Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Leah Vi blir ikke enige om noe annet. Syntes det er enkelt og fint. Vil ha ett nevn på slutter på A i utalen og det gjør jo dette. Har dere andre navn som ender på A så bare kom med det.
Sentralstøvsugeren Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Synes Leah er kjempe fint! - men kanskje litt oppbrukt ......
Solitude Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Likte Leah veldig bra Her er andre navn som slutter på A Andrea Alexandra Ada Amalia Ariana Anna og så kansje et mellom navn ? De jeg kom på i farta.. Håper at dere har det så godt som mulig
Sentralstøvsugeren Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Olea Anna Johanna! - min favoritt! Lina Mina Sanna Oda Pia Oleanna Sofia Fiona Noen du liker????
M@mm@ til mine barn Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2008 Anna Mina Sanna Oda Pia Oleanna
ToPrinsesser<3 Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 Flere forslag: Sanna Andrea Nora Mina Milla Thea Liva Tora Sunniva Selma
♥2 små gull♥ Skrevet 2. januar 2008 #9 Skrevet 2. januar 2008 Leah Alexandra var fint, men litt vel kongelig kanskje?
sveis Skrevet 2. januar 2008 #11 Skrevet 2. januar 2008 Lea er kjempefint, men jeg er ikke så stor fan av uuttalte h'er... Andre fine navn som slutter på a: Sara Nora Ina Hedda Hanna Tora Andrea Mia
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 2. januar 2008 #15 Skrevet 2. januar 2008 Leah er ett kjempefint navn:) Andre fine navn som slutter på A: Ronja Aurora Maria Rina Stina Lina Elina Ariana Elida Åååå det er KJEMPEMANGE fine navn som slutter på A
M@mm@ til mine barn Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #16 Skrevet 2. januar 2008 Ja Maria har vi og hvert inne på. Ellers så er det ikke så mange spesielle navn han liker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå