Nickie_og_GuttaBoyZ Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 etter vannavgang klokken 23. i går, sitter jeg nå med rier :-) riene kom vel mer eller mindre med en gang, men var utrolig svake, og ikke regelmessige, men de begynner å hente seg opp nå. Har litt lyst til å ta en gåtur ut, for å se om det kan få fortgang på sakene, men må man ta det med ro hvis vannet har gått?? lykke til til dere alle sammen ihvertfall :-)
LilleMagen Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 SKal du ikke ta kontakt med jordmora di da? Det må vi her med en gang det skjer noe. Går vannet så skal vi legge oss ned og ringe på jordmor så hun kommer og sjekker oss. Så ringer hun etter ambulanse og til Føden for å si ifra om at vi er på vei dit... (bor ca 3 timer unna sykehuset, så her blir vi sendt dit med en gang omtrent...)
MamiMars Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Hei! Så spennende,nå er det ikke såå lenge til du får se personen du har kjent inne i magen:D tror du kan gå tur,men anbefaler deg å ikke slite deg ut eller gå så langt.... det kjenner du best selv,hva du orker....du kan gå trapper om du ha tilgang til det da? Lykke til!!
MamiMars Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 selvfølgelig viktig å snakke med jordmor og ha kontakt med føden:)
Totettitett Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Du skal holde deg mest mulig i ro ja, babyen kan vikle seg inn i navlestrengen. Men en liten tur går bra ja! Lykke til!:) Minner meg om min fødsel med førstemann dette:) Gled deg til du får se nurket!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå