camosilla Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Var hos lege i dag og hadde eggehvitte i urinen. BT var høyt med en gang (undertrykket hadde gått opp på fredag, da jeg var der), men etterhvert ble det som sist. Gått opp 2,5kg på fem dager, og legen syns det var mye (mye vann i kroppen). Skal på kontroll igjenn på fredag, og hvis blodtrykket har steget da, må jeg til sykehuset for kontroll. Han mente jeg var i stadiet før svangerskapsforgiftning. Flere som har vært i samme situasjon, og ikke fått det, eller har det lett for å ende med sv.forgiftning?
camosilla Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. januar 2008 Ingen? Og hvis man får svangerskapsforgiftning, hva gjør man da, kan de sette igang fødselen eller får man medisiner?
mæjah Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 hadde de selv på fredag når jeg var på kontroll, ikke så mye vann men høyt bt og eggehvite. undertrykket mitt hadde steget med 22 på 2 uker, fikk beskjed om å hvile masse!!! var på kontroll igjen på mandag og da hadde bt gått litt ned. og eggehviten var borte!? skal på kontroll igjen på fredag, spent på hvordagn det er da.. hva var bt? tok legen mange trykk? du må bare legge deg på sofan å slappe masse av! ta livet helt med ro. men hvis du får pannehodepine, smerter opp under ribbeina så må du ta kontakt med lege/føden! lykke til
camosilla Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 Første måling i dag var det 155/92 tror jeg, ja han målte mange ganger. Til slutt var det nedi 135/87 ca det som var på fredag. Men det er høyere enn jeg har ligget på hele veien. Tar det med ro jeg:)
mæjah Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 bra jeg hadde over 100 i undertrykk.. var nede i 64 en stund.. næi vi må bare la gubbene pleie oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå