Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

eller ikke? litt i tvil, skolen beg ikke før mandag og ul i morgen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De anbefaler jo aa ikke gjoere det, I TILFELLE daarlige nyheter. Skrivet jeg fikk sa at evt soesken helst ikke burde vaere med. Men det er jo heldigvis smaa sjanser for daarlige nyheter, saa det faar vaere opp til deg :-) Tror ikke de sier nei naar de smaa foerst er der!

Skrevet

Nå skal det sies at jeg har gått til lege på privatklinikk alle gangene jeg har vært gravid.Blitt fulgt opp veldig bra og fått ultralyd et par ganger mer.Men med nr 2,3 og 4 så har de eldre fått være med en gang.De to eldste har vært veldig forøyde og fortalt i barnehagen og skole at de har sett hjerte til babyen som mamma har i magen.Veldig tas altså.Hender,føtter ,hode,mage har de jo og fått se....synes det har vært trivelig jeg.Spente små barn som ville se på bror i magen:))))

Skrevet

Sjekk hvor strengt de praktiserer reglene om søsken før du reiser. Måtte ha med gutten vår på 1 1/2 år da vi ikke hadde barnepass. De nektet ham å komme inn siden det ikke var lov å ha med søsken !!!! Prøvde å si at jeg hadde ringt på forhånd og spurt om annen time, men fått beskjed av en sekretær om at det sikkert ikke gjorde noe siden han var for liten til å skjønne noe om noe skulle være galt. Men jordmoren vi hadde var streng og henviste far og barn på gangen !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...