Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten lekte så fint med en båt, satt på den og kjørte fram og tilbake og hadde det så gøy! Og så må samboer forstyrre med noe annet slik at det plutselig er mer intr og da var ikke båten noe moro mer. Høres kanskje ut som om dette ikke er noe å irriterer seg over, men det skjer så ofte. Og jeg synes at unger skal få leke med det de holder på med for så å finne på noe annet å leke med selv. Slik at de ikke blir unger som løper fra aktivitet til aktivitet fordi de alltid har blitt "forstyrret" i leken.

Ja mulig jeg er litt lett å irritere hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ehh... Ja,det er jo også noe å irritere seg over...

Skrevet

Pick your battles jenta mi!

Skrevet

Helt enig i at barn må lære seg å leke alene. Har ei jente på 7 år i familien som aldri har fått leke i fred, og i dag kan hun være litt av et gnagsår....:-) Lillesøsteren min (attpåklatt) fikk heller aldri fred, og den dag i dag blir hun helt stressa hvis det ikke skjer ett eller annet....:)

Så selv om man kanskje ikke behøver å irritere seg så voldsomt, er det greit å ha i bakhodet, synes jeg.

Skrevet

Hehe ja jeg veit, ingenting å irritere seg over i det hele tatt og nå er jeg ikke irritert lenger heller. Jeg bare er sånn, kan irritere meg grønn over bagateller av og til. Sikkert en smule slitsom å leve med ja ;-p

Men takk for forståelse oktobernurket, det var i alle fall noe rett i det jeg sa hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...