Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Ser flere har dette problemet, hadde det selv også i noen dager frem til i går.. Jeg sendte en mail til moderator som fikset dette.
klumpen og gullet Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Ja, det gjorde jeg her om dagen også. Idag er det feilmelding igjen...
LilleMagen Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har gjort det samme 5 ganger. De fikser det, men det kommer igjen. Så igår (når det var iorden) så slettet jeg brukerkontoen min helt, og lagret meg på nytt igjen. Det funket bra!
Nullenusken Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Jeg fikk nå mail fra moderator om at dette visstnok var "min feil", siden jeg bytter nick en gang i mnd... Er da merkelig at det kom selv om jeg ikke byttet nick...
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Fikk det samme opp når jeg prøvde å bli medlem her.. Så prøvde jeg igjen dagen etterpå, og da gikk det. Men så kunne jeg ikke gå inn på "min side":p ble lettere irritert til slutt... Men nå funker det:)
Maigullet Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Fatal error her også Kom da jeg bytta til *høygravid*. Utrolig irriterende, men har ikke rota meg til å gjøre no med det enda... Skjønner ikke hvorfor de ikke kan ordne opp i dette en gang for alle når det er så mange som plages med det!!!
venter nr2;)19,03,08 Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 samme dritten her:( har netopp bytta nick eg også,men bør eg da slette heile profilen min da og lagre meg inn på ny????????????????????????????????????????????????????
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 opps...så ikke denne så jeg har lagt dobbelt... sorry *flau* Men jeg får jo ikke slettet profilen heller, siden jeg ikke kommer meg inn på profilen i det hele tatt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå