Gå til innhold

Hvor mange er vi med RIER akkurat nå??? :-D :-D

Anbefalte innlegg

Skrevet

vannet gikk i går, å har tak i magen som jeg nå kan kalle rielignende. de er ikke helt regelmessige enda, å håper de kan bli litt lengre og kraftigere, men røsker likevel godt tak i både rygg og mage. Hvordan står det til med dere andre? så ut som vi ihvertfall var 3 stykker? arti :-D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville bare ønske deg masse lykke til jeg Nickie, ENDELIG var det din tur!!! Det var ikke mer enn på tide:)

Skrevet

tuuusen takk :-D

nå har jeg sonet min overtid, så nå var det min tur ja :-p

tenker jo såklart på dere andre som går her da, å håper dere får nurkene deres snart! men må inrømme jeg er glad det blir januarbarn og ikke desember ;)

Skrevet

Har det ganske likt som deg nicki :o) Herlig ikke sant, det er dette vi har ventet på :o) Jeg har noen rier nå som er 6 minutters mellomrom - men de er ikke mer enn 30-40 sek...litt korte... Lykke til de neste timene...blir kjempespennende. Men m denne farten går det raskt til 3/1 for vår del.

Skrevet

utrolig spennende det her ja.... lurer på om jeg skal ta å gå meg en tur jeg.... har akkurat sovet litt (sånn opp og ned søvn pga riene) men vil jo gjerne få kommet meg ned på føden snart også, men kan jo ikke komme ned dit med in puslecentimeter :-p

håper det blir noe mer snart, venter utolmodig her jeg... blir nok fort den 3 januar jah... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...