lillegull:) Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 mini er veldig sutrete om dagen og virker ikke som jeg har nok mat til han lengre.. han får ei flaske mme etter pupp på kvelden og sluker da 200 ml... veldig urolig ved puppen og vrir seg unna of sutrer.. hna er 4,5 mnd.. vil ikke begynne med grøt ennå, han har trøblete mage så hs sa jeg kunne vente litt.. men det jeg lurer på er hvor mye mme skal jeg gi han i tillegg.. holder det med ei flaske om kvelden og evnt ei om morran?? vil ikke miste den lille melka jeg har heller.. hva gjør dere andre som har litt lite melk??
lillegull:) Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #2 Skrevet 2. januar 2008 har forressten sutra veldig i ettermiddag så prøvde å gi han litt mme.. 100 ml enda ville han ha mer.. fikk pupp først og nå er han rolig så tydelig at han er sulten da?? stakar.
pilutt1 Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Hei! Jeg har ikke hatt nok melk fra starten av,så jeg gir henne først pupp,også får hun mme etterpå. Hun er 9 uker nå og drikker ca rundt 200 hvert måltid. Virker som han ikke får nok ja,du kan nok gi han mme etter hver gang du har ammet han,ikke noe godt hverken for han eller deg å være sulten! Han krever jo litt mer og nå vøttu. Lykke til!
Lille Hette Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Anbefaler deg aa titte paa denne linken, svarte meg paa mine spoersmaal. Lykke til! http://www.babyverden.no/templates/Article____12123.aspx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå