♥* attpåklatten-gutt♥* -09 Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Har ikm imorgen og klarte selvfølgelig ikke å holde meg lenger ... Fikk et veldig veldig svakt kryss på CB , men det var etter jobb og ikke med morgenurin ! Ble litt usikker om det bare er en skygge eller om det faktisk er en strek, vil en negativ test være hvit med bare en blå strek, eller kan den også være et svakt kryss ??? Ble litt rotete dette, men har noen et svar ???
Gjest Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 jeg testet 5 dager før ikm og fikk et svakt kryss på cb.....dagen etter ble den helt positiv med morgenurin de sier jo her inne at en strek er en strek, så jeg tror nok du er gravid Grattis!!
♥* attpåklatten-gutt♥* -09 Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 ja la oss endlig håpe at det faktisk er et ordentlig kryss , får kjøpe en Cb digital imorgen og prøve igjen... Kryss fingrene for meg !!!
Giinaღ Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Samme skjedde for meg. Jeg var VELDIG utålmodig og testet med et veldig svakt kryss 3 dager før iKM. Ble bare tydeligere og tydeligere det krysset i dagene etter... Lykke til!!!!!
Nullenusken Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 La oss håpe at det var et kryss! Gratulerer
Tante Gustava Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 Anbefaler alle å bruke CB digital, der er det ikke rom for å tolke svake kryss, da får man beskjed enten gravid eller ikke gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå