Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hei! noen som har erfaring fra lillehammer sykehus? vil dere anbefale det? de sykehusene som er i nærheten er lillehammer, gjøvik og elverum, men jeg tror valget faller på lillehammer....
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 hatt en fødesel på lillehammer og en på elverum. Aldri om jeg skal tilbake til lillehammer. Elverum var en god opplevelse
labbis Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Jeg har hatt en fødsel på Lillehammer, veldig fornøyd iaf både med personalet og stedet. Er jo der spesialistene er og hvis noe skulle skje. Skal dit igjen nå i juni og:)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 hva er grunnen til at du ikke skal tilbake på lillehammer?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Til opplysning er det samme type spesialister på Elverum.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #6 Skrevet 3. januar 2008 Lillehammer er kjempe bra. !!!!!! følte meg så trygg og ivaretatt underfødsel og på barsel.
ballblom Skrevet 3. januar 2008 #7 Skrevet 3. januar 2008 Jeg skal føde på Lillehammer, og har hørt veldig mye bra om de :-) Men har fått mange advarsler om Gjøvik sykehus dessverre.. mange som har dårlige opplevelser derfra.
ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 3. januar 2008 #8 Skrevet 3. januar 2008 Hei! Har 4 barn og har vært på Lillehammer med alle 4, og er veeeldig fornøyd med både fødsler og barselopphold! :-) Skal om dette svangerskapet går bra føde der igjen i September! :-) Og gleder meg! :-) Lykke til! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå