celodi Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Jente 5 år.. Har klaget på smerter under puppene siden i vår..Jeg trodde det var sting først,men det er det ikke.. HUn får vondt når hun herjer,går,spiser,sitter på do osv.. Dette kommer og går.. Har ringt til legen et par ganger og dro med henne en gang i høst hun hostet opp blod.. Var også til legen før jul da hun hadde veldig vondt.. En del smerter i jula også,og i natt gråt hun og sovna ikke før 2. Ringte legen i dag,og han skulle ordne time til ul av henne... Nå ligger hun rett ut på soffan og har vondt,og hosta opp blod.. Så hva gjør jeg? Legevakta?Føler at legen ikke tar dette seriøst..Er ikke normalt at en sunn 5 åring skal gå med smerter... Og dette med blodet gjør meg redd!! Takk for at du orka og lese..
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Hadde ringt legevakta jeg ja!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 dra på legevakta. det er derfor de fins. det er mye verre og angre på at man ikke dro en på at man dro en gang for mye
celodi Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #5 Skrevet 2. januar 2008 Det mener jeg også!!! Synes bare de er så sure..Villa ha henne til fastlegen i dag,men det var helt umulig fikk jeg til svar!!! Skal ringe jeg!!
-mammsen-fikk tulle 060606 Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 Hørtes ikkje godt ut......... Det går ann å hoste blod uten at det er noko gale, hender det går nokon små blodkar når ein hostar fælt og lenge. Men masse blod så hadde eg ikkje tvilt!! Legevakt here we come!!! Håper alt går bra og at det ikkje er noko alvorlig. God bedring til jenta di!! Hold oss oppdatert da!!
oktopus Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 Ja, hadde også ringt legevakten. Så får du en annen leges oppfatning av problemet også!
celodi Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #9 Skrevet 2. januar 2008 sitter fortsatt i kø... det som er rart er at hun er ikke forkjøla,hoster ikke.. hun hosta til bare i sted nå,og da kom det blod. håper det ikke er noe alvolig...
boble <3 Skrevet 2. januar 2008 #10 Skrevet 2. januar 2008 Srakkars lillejenta di. Bra du ringer legevakten, ikke gi deg men krev at noen kikker på henne. Lykke til!
celodi Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 2. januar 2008 Takk for mange svar!! De sa jeg kunne komme om jeg var veldig bekymret,men rådet meg til og kreve akutt time til fastlegen i morgen og at han måtte ordne så hun kunne få ul i morgen!! Mente at det med blodet ikke var så farlig!!! Hoff,helt vondt i magen jeg,liker ikke at hun har vondt!!
celodi Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #12 Skrevet 3. januar 2008 Da har jeg snakka med legesenteret,og hun får komme dit til kvart over 2.Så blir hun sendt på sykehuset til en ultralyd.. Hun hadde vondt i gårkveld og sovna ikke før over 1 stakkar!!! Håper de finner ut av dette i dag!!
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 3. januar 2008 #13 Skrevet 3. januar 2008 Huff....stakkars.. Lurer på hva det er, jeg.. Håper du har sjangs til å oppdatere oss i kveld. Lykke til! )
celodi Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #14 Skrevet 3. januar 2008 Tusen takk! Jeg skal oppdatere,så framt til at det ikke er noe kjempe alvolig og hun blir innlagt eller noe *bank i bordet* Bare de finner en forklaring på dette,vil ikke hun skal ha vondt nå mere.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #15 Skrevet 3. januar 2008 lykke til. skjønner godt at du syntes det er skummelt. håper de finne rut av det da:)
Espoir Skrevet 3. januar 2008 #16 Skrevet 3. januar 2008 Huff, stakkars, håper hun blir rakst bra da og at de finner ut hva det er. Jeg synes nesten det minnet om tuberkulose, men det er jo omtrent utryddet i Norge, så det ville vært rart hvis det er det. Lykke til, det går ihvertfall helt sikkert bra med henne, selv om det aldri er kjekt med syke barn.
celodi Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #17 Skrevet 3. januar 2008 Takk!!! Ja,det går da helt sikkert bra..bare så ekkelt når man ikke vet noe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå