Gå til innhold

Hjeelp!!! Se her litt!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jente 5 år..

Har klaget på smerter under puppene siden i vår..Jeg trodde det var sting først,men det er det ikke..

HUn får vondt når hun herjer,går,spiser,sitter på do osv..

Dette kommer og går..

Har ringt til legen et par ganger og dro med henne en gang i høst hun hostet opp blod..

Var også til legen før jul da hun hadde veldig vondt..

En del smerter i jula også,og i natt gråt hun og sovna ikke før 2.

Ringte legen i dag,og han skulle ordne time til ul av henne...

Nå ligger hun rett ut på soffan og har vondt,og hosta opp blod..

Så hva gjør jeg?

Legevakta?Føler at legen ikke tar dette seriøst..Er ikke normalt at en sunn 5 åring skal gå med smerter...

Og dette med blodet gjør meg redd!!

Takk for at du orka og lese..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg hadde dratt på legevakta

Skrevet

Hadde ringt legevakta jeg ja!

Skrevet

dra på legevakta. det er derfor de fins. det er mye verre og angre på at man ikke dro en på at man dro en gang for mye

Skrevet

Det mener jeg også!!! Synes bare de er så sure..Villa ha henne til fastlegen i dag,men det var helt umulig fikk jeg til svar!!!

Skal ringe jeg!!

Skrevet

Hørtes ikkje godt ut......... Det går ann å hoste blod uten at det er noko gale, hender det går nokon små blodkar når ein hostar fælt og lenge. Men masse blod så hadde eg ikkje tvilt!! Legevakt here we come!!!

 

Håper alt går bra og at det ikkje er noko alvorlig. God bedring til jenta di!!

Hold oss oppdatert da!!

Skrevet

Ja, hadde også ringt legevakten. Så får du en annen leges oppfatning av problemet også!

Skrevet

sitter fortsatt i kø... det som er rart er at hun er ikke forkjøla,hoster ikke.. hun hosta til bare i sted nå,og da kom det blod. håper det ikke er noe alvolig...

Skrevet

Srakkars lillejenta di.

 

Bra du ringer legevakten, ikke gi deg men krev at noen kikker på henne.

 

Lykke til!

Skrevet

Takk for mange svar!!

De sa jeg kunne komme om jeg var veldig bekymret,men rådet meg til og kreve akutt time til fastlegen i morgen og at han måtte ordne så hun kunne få ul i morgen!!

Mente at det med blodet ikke var så farlig!!!

Hoff,helt vondt i magen jeg,liker ikke at hun har vondt!!

Skrevet

Da har jeg snakka med legesenteret,og hun får komme dit til kvart over 2.Så blir hun sendt på sykehuset til en ultralyd..

Hun hadde vondt i gårkveld og sovna ikke før over 1 stakkar!!!

Håper de finner ut av dette i dag!!

Skrevet

Huff....stakkars.. Lurer på hva det er, jeg..

Håper du har sjangs til å oppdatere oss i kveld.

 

Lykke til!

 

:o)

Skrevet

Tusen takk!

Jeg skal oppdatere,så framt til at det ikke er noe kjempe alvolig og hun blir innlagt eller noe *bank i bordet*

 

Bare de finner en forklaring på dette,vil ikke hun skal ha vondt nå mere.

Skrevet

lykke til.

 

skjønner godt at du syntes det er skummelt. håper de finne rut av det da:)

Skrevet

Huff, stakkars, håper hun blir rakst bra da og at de finner ut hva det er. Jeg synes nesten det minnet om tuberkulose, men det er jo omtrent utryddet i Norge, så det ville vært rart hvis det er det.

Lykke til, det går ihvertfall helt sikkert bra med henne, selv om det aldri er kjekt med syke barn.

Skrevet

Takk!!!

Ja,det går da helt sikkert bra..bare så ekkelt når man ikke vet noe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...