Gå til innhold

dreamer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan går det med deg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Det går bra med meg. Har IKM om en ukes tid, men tror nok ikke at det har klaffet denne gangen heller. Hvordan går det med deg? Når har du IKM?

Skrevet

Tror ikke det har klaffet her heller.. Tok en test i går, men jeg tror jeg så en skyggestrek. Tok CB i dag og den var veldig negativ. Har ikke ikm før den 4., men ingen symptomer og alt tyder på at mensen er på vei. Lei av å prøve allerede, jeg.

Skrevet

Hva slags test tok du i går da? Kan jo hende at den var mer sensitiv enn CB:) Håper du får positiv test om noen dager. Da jeg var gravid testet jeg helt neg dagen før ikm, mens på ikm fikk jeg en sterk skyggestrek med billigetester. CB dig sa "Gravid". Så den skyggestreken du fikk kan være lovende:) Skjønner at du er lei, er ikke noe gøy å få de nedturene hver mnd. Vil bare legge meg ned å grine jeg:P

Skrevet

Ja, den første testen var mer sensitiv.. 25 i forhold til 50 på CB. Men jeg har ingen symptomer i det hele tatt så jeg må innrømme at jeg syns det ser mørkt ut.. Får vel se om mensen kommer eller ta test når jeg kommer til Oslo på lørdag. Kjøper ikke en ny test her for da vet alle plutselig at vi prøver. Hehe. Ingen symptomer du heller?

Skrevet

Man trenger ikke ha symptomer så tidlig:) Hørt om flere som er gravide den mnd de ikke har symptomer i det hele tatt, så ikke gi opp. Krysser fingrene for deg! Kjedelig at alle finner ut at dere prøver hvis du kjøper ny nå, lenge å vente til lørdag. Håper tanta di holder seg langt vekk ihvertfall!!:)

Ingen symptomer her nei. Er nok litt tidlig uansett, men håper symptomene holder seg laaangt unna. Er så lei av å bli lurt hver mnd;)

Skrevet

Det er jo sant. Håper det har klaffet nå da når vi begge ikke forventer det. Hadde vært fint å være i samme terminklubb og september er en herlig måned.

Er du klar for et nytt semester?

Skrevet

Får håpe det, det hadde vært kjempekoselig!!:) Da kan vi stolt vise fram de store magene våres til sommeren. Men har som sagt en veldig dårlig følelse, så gleder meg til tanta kommer så vi kan starte en ny pp;)

Begynner faktisk å bli klar for et nytt semester. Har vært en lang ferie nå, så blir egentlig deilig å ha noe å gjøre igjen. Denne gangen SKAL jeg være flinkere til å lese jevnt over hele semesteret;) Er du klar for et nytt semester?

Nå må jeg legge meg, for jeg skal jobbe i natt. Jeg svarer senere i kveld:)

Skrevet

Hihi. Ja! Stor mage er kooooos. Gleder meg veldig til det er min tur, men har som sagt ikke noen god følelse jeg heller.

Jeg er også klar for et nytt semester. Lei av å ikke gjøre noe om dagene... Så det skal bli deilig. Også skal jeg trene. Gleder meg veldig til å komme til Oslo igjen også.

Kos deg på jobben i natt da. Og sov godt!

Skrevet

Nå oppdaget jeg at jeg ikke har IKM før den femte.. Så uansett om jeg er gravid så ville vel den testen blitt negativ. Så tullete jeg er..

Skrevet

Hei igjen!!:)

Man kan teste pos så tidlig;) Har en VELDIG god følelse på deg nå!! Leste at du så på testen din igjen og at den var blitt positiv! Hos noen kan det skje selv om man ikke er gravid, men har lest om fler som har gjort det samme og som er gravid! Også fikk du jo skyggestrek i går:) Krysser ekstra hardt for deg nå, håper du har en spire i magen!! Er det ingen måte du kan få kjøpt ny test uten at alle finner ut av at dere prøver?

Hvor er det du er egentlig? Blir deilig å komme i gang igjen med hverdagen ja:) JEg skal også trene. Trener du på treningsstudio?

Skrevet

Dytt

Skrevet

Oi. Så ikke denne.. Vil du se bilde av testen min?

Kan sende deg link på pm?

Skrevet

Sendte på deg en pm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...