Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hva som gjør at gifte menn er så ovenpå når de er/har vært utro og når det blir barn av det så er de baaare såååå FEIG????? Da truer de til det bitter end med alt mulig,for da betyr plutselig kona og ungene så mye..... Klosteret neste.....
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Og hva er det med kvinnfolk som er så dumme at de tror at en gift mann vil gå fra kone og barn fordi det har blitt resultater med elskerinnen...? Dette skjønte du vel innerst inne før du gikk til sengs med han...?
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #3 Skrevet 3. januar 2008 Nå var det ikke herved sagt at jeg ville han skulle gå fra kona for min skyld.Poenget var at når de blir oppdaget blir de så j...... feige.Er man med på leken........Jeg klarer meg godt uten han,men synes det er leit om barnet vårt ikke får en pappa som vil stille opp..... For han er "heldigvis" en av dem som gjør forskjell på barna sine :-( Og innerst inne....hadde ingen som helst tanke om å bli gravid med han,men må si at nå gleder jeg meg veldig ;-)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #4 Skrevet 4. januar 2008 Du er vel klar over at om han velger å ha kontakt med barnet ditt kan han fort miste kona og ungen han har fra før av. Fatter ikke at elskerinner kan være så jævlig dumme! Man er ikke særlig lur om man inngår et forhold med en gift mann som i tillegg har barn!!! Det er så stygt gjort at jeg ikke har ord for det! Selvfølgelig er det stygt gjort av mannen også, den drittsekken, det er jo ikke bare din feil.. Men jeg har iallfall ikke noe til overs for jenter som innleder forhold til mannfolk som har dame/er gift.. Og jeg tror at inners inne hadde du et lite håp om å bli gravid med elskeren din, fordi du da trodde at han ville forlate kona og barna og heller komme til deg. For regner med at han har brukt de samme gamle frasene som "Jo, jeg skal gå fra kona, men ikke akkurat nå pga. barna.", eller noe i den duren.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #5 Skrevet 4. januar 2008 Må nesten le litt,greien her var at når jeg traff han første gang var han ikke gift liksom.Det var noe som kom frem i ettertid.....Og det er ingen unnskylndning,men må si til mitt forsvar at det var IKKE jeg som var pågående,tok kontakt og som hele tiden ville treffes.Det er heller ingen unnskyldning at det var en vannvittig kjemi mellom oss og at jeg falt pladask....Jeg har IKKE for vane med å legge meg etter gifte menn og det er heller IKKE noe jeg skryter av,bare så det er sagt!!!!!!!!!!! Da jeg traff han igjen,var det 2 mnd siden jeg traff ham første gang... Og den påfølgende uken hadde vi sex for første gang og jeg ble gravid.Kan ikke akkurat si at jeg fikk tenkt så mye på graviditet,at han skulle forlate kona eller at skulle komme til meg om han så gjorde.Elskerinne?Forhold?Det ble vel aldri noen av delene siden graviditeten inntraff så tidlig og noen fraser om"jo,jeg skal gå fra min kone........"ble det heller aldri!!!!!!!! Må også si at jeg vet hva det er å være alene mor,så noe ønske om å bli gravid med noen så fort og itillegg var GIFT kan jeg forsikre deg om at jeg ikke hadde noen som helst planer om...Jada,skulle selvsagt bedt han ryke og reise.Det er jo noe alle hadde gjort i min situasjon,men uheldigvis gjorde jeg ikke det.....
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #6 Skrevet 4. januar 2008 Denne forelskelsen gjør mye rart med folk altså. Faller to personer for hverandre blir man jo litt blind og gjør dumme ting dessverre...
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #7 Skrevet 4. januar 2008 Åja,første til å rekke opp hånden på den ;-(
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #8 Skrevet 10. januar 2008 Jeg må bare få tilføye med et skrekk-eksempel at dette kan ende ganske så ille for din del. Jeg var borti en lignende situasjon hvor en bekjent hadde et forhold til en annen dame og hun ble gravid. Jeg skal ikke gå i detalj, men det endte opp med at kona IKKE gikk fra han, det ble rettsak om foreldrerett og denne damen sitter nå og er annenhverhelgemamma for gutten sin, mens den utroe ektemannen har fått en ny vår sammen med sin kone og nå tre barn! Pass på, pass på....
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #9 Skrevet 10. januar 2008 Takk for advarselen ;-) Men jeg er ikke det minste redd for at sådan skal skje.Om det skulle nå komme til det,så har jeg tungt skyts å bruke i en eventuell rettsak.Vet ikke hva som er grunnen for at mammaen mistet omsorgsretten til barnet sitt og det var sikkert forferdelig for hennes del.Men det skal noe til for at det skal gå den veien! I mitt tilfelle har pappaen en jobb med veldig uregelmessig arbeidstid og med flere barn enn sine egne under skole alder tror jeg neppe kona er inntresert i,for det var hun som da måtte tatt den største utfordringen i dette tilfelle;-)
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #10 Skrevet 10. januar 2008 Jeg har tenkt litt på dette trådstarter. For jeg er kjæreste med en gift mann.. Og jeg er livredd for å bli gravid. Vet ikke om jeg klarer å ta abort, når jeg tross alt elsker mannen. Men tror muligens jeg ville satt far som ukjent og latt hele saken hvile en god stund. Når barnet har kommet til verden, så kan det jo være at barnefar synes det er greit å ta kontakt. Men jeg tror at man må la mennene ta første steg i situasjoner som min og din... Kjenner igjen det du sier om pågående menn. Jeg var egentlig ikke interessert i denne mannen i det hele tatt. Men han jobba så hardt og så lenge for å få meg til sengs at jeg kapitulerte til slutt. Forholdet jeg hadde med en annen røyk i samme slengen... Skjønner ikke hva det er med menn som klarer å ha et kjærlighets til flere på samme tid. Jeg klarer det rett og slett ikke... Satans yngel. Kloster på meg også tror jeg.
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #11 Skrevet 10. januar 2008 Til den siste elskerinnen! Hvis du er livredd for å bli gravid -hva i alleste dager gjør du inne på Barn I Magen -for de som prøver eller er gravide, da? Sympatiserer jo tildels, for det kan ikke være lett å havne i den "fella" der!
Anonym bruker Skrevet 10. januar 2008 #12 Skrevet 10. januar 2008 Grunnen for at jeg ikke sitter far ukjent,er den at det blir helt feil Barnet har også rettigheter.Så hvem skal skånes,barnet el bf? Jeg forstår heller ikke hvordan menn kan ha flere forhold på gang,særs ikke når de er gift.......... Hehe......vi får gå sammen i klosteret;-)
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2008 #13 Skrevet 12. januar 2008 Jeg skulle bli gravid med mannen min... Derfor jeg var inne her. Er ikke så lenge siden det ble slutt, så har ikke klart å løsrive meg helt ennå. Jeg er egentlig veldig sint. Sint på han som ødela forholdet mellom meg og kjæresten. Synes man skal la kvinner som allerede er i et forhold være i fred. Men han hadde visst en eller annen teori om at det er enklere å ha et forhold med noen som også er i et forhold, og som ikke kan komme med ugunstige krav. Jeg prøver absolutt ikke å bli gravid, og jeg synes vel det også er litt trist. Jeg var egentlig veldig klar for en liten en, g hvis jeg sløser bort mer tid på dette tullet så mister jeg kanskje muligheten. Tikk takk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå