1baby,og 1 spire Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 trenger sårt noen råd eller erfaringer. Har til nå vært arbeidsledig, bare tatt noen vakter som vikar litt innimellom. Søkt på en jobb i høst som jeg ble nr2 på. De ringte i dag å sa hun som fikk jobben hadde trekt seg., og at jeg kunne få jobben 100 % stilling. er en ganske tung jobb, og stressende. Er i dag 27 uker på vei og lurer da på om det kan bli litt tøft å starte så hart og masse nå så langt ut i svangeeskapet. Har hatt en del kynnere i det siste.Hva med vis jeg skulle blittsyke melt osv? Noen som kan dele erfaringer med meg ,så hadde jeg blitt kjempe glad. Må gi svar i morgen.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Du får ikke sykepenger i ny jobb før du har jobbet i 4 uker.... Alle har rett til å bli syke da :-) men sånn er reglene... Har du lyst på denne jobben etter permisjonen hadde jeg kanskje spilt med åpne kort nå.. Du får jo uansett ikke jobbet 6 mnd og opparbeidet deg rett til full permisjonsutbetaling, så det gjør jo på en måte ingenting om du er borte fra jobb/ikke får lønn...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå