Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Hei jenter, Liker dere/fantaserer dere om jentesex da? Eventuelt hvordan skal den være? Bare spør:-)
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #2 Skrevet 3. januar 2008 jeg fantaserer ofte om jentesex. tanken på å bli slikket av en jente eller slikke en annen. mmmm.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #3 Skrevet 7. januar 2008 Enig, fantaserer ofte om det. Havnet i senga med ei venninne en gang for noen år siden. vi var godt påseilet begge to men jeg fikk kalde føtter - ble med klining og litt fingring...har ofte angret på at jeg ikke turte å leve fantasien helt ut når jeg hadde muligheten til det....
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2008 #4 Skrevet 7. januar 2008 Fantaserer om dette til stadighet:) Fantaserer ofte at jeg og ei annen jente koser oss mens kjærestene våre ser på Ellers at jeg blir lekt med av ei jente mens jeg og kjærest'n har sex!! Å bli tatt bakfra av kjærest mens ei jente ligger å slikker meg.... Dette er fantasier... har ikke en gang kysset ei jente før.... kommer muligheten en gang så backer jeg sikkert ut!! hehehehe. Drømmen er jeg og ei annen jente på stranda i varmerestrøk, mens våre kjærester sitter å ser på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå