Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 Var en liten tur borte på senteret i dag og ble helt satt ut. Jeg har ca 4 uker til termin men syns ikke jeg er så innmari stor egentlig. Den ene etter den andre som gikk/jeg gikk forbi stirret på magen min. En sluttet ikke selvom jeg stirra tilbake på henne. Jeg holdt på å spørre om hun hadde fått øya i julepresang, men dessverre fikk jeg ikke samla meg fort nok til det. En spurte om jeg hadde baby i magen....herregud....følte meg skikkelig beglodd der jeg gikk. Ble sint og lei meg og gikk hjem igjen. Folk er så ufine altså. Jeg hadde på meg helt vanlig mammaklær også så det var liksom ikke det heller. Grrrrr....
15.mai :) Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Hehe..tror ikke folk mener å være ufine. mange blir fasinert av en kvinnes vakre voksende kropp. Må innrømme jeg elsker å se gravide mager. Det er jo naturens vakreste underverk. Jeg blir bare smigret når folk kikker og særlig når noen tør å komme med en koselig komentar:) Men for noen er det selvfølgelig ubehagelig å bli beglodd, det kan jeg forstå.
Miaria. Skrevet 2. januar 2008 #3 Skrevet 2. januar 2008 Jeg syntes bare det er moro når jeg får blikk rettet mot magen!! Er stolt av å være gravid:) Å jeg skal ærlig innrømme at jeg ser like masse på alle andre gravide..Er jo så flott... Så skjønner ikke heeelt hvorfor du blir irritert?? Det er jo ikke slik at de tenker: Se ho der feite der, eller ting i den duren... De ser jo fordi det er så flott,å mange blir fasinert og tilogmed smårørt av å se gravide mager... Er jo et lite mirakel:) Vær heller stolt, å la alle som vil se se;) hehe....
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #4 Skrevet 2. januar 2008 Jeg føler meg ikke fin i det hele tatt, jeg. Føler meg skikkelig stygg og syns ikke det er noe særlig at folk glor.
LilleMagen Skrevet 2. januar 2008 #5 Skrevet 2. januar 2008 Jeg bor i ei lita bygd, så her glor folk uten å si noe... hadde de bare sagt noe så hadde det vært koselig. Men her stirrer de bare som om jeg er fra en annen planet. Og hvis de er to som går sammen så kan jeg se at de stikker hodene sammen og hvisker noe om meg =/ Man blir jo helt paranoid av slik... *sukk*
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #6 Skrevet 2. januar 2008 har selv hatt en tendens til å se på gravide, men kun av fasinasjon... og har da passet å ikke stirre, men ha et smil om munnen så vef\dkommende ikke skal føle seg utilpass...da er d vel greit? jeg synes iallefall det. her en dag jeg var på butikken kom en villt fremmed dame bort til meg og lurte på om hun fikk kjenne på magen min, og sa jeg så så fin ut! d var koselig d:)
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #7 Skrevet 2. januar 2008 tenk om alle overså magen din, jeg tror det hadde vært verre.la folk glane og vær stolt av magen din.det er vel ingenting som er flottere enn en gravid dame
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #8 Skrevet 2. januar 2008 klart man ser på en gravid mage. Finnes det noe flottere? er noe magisk med en gravid mage, og den ser folk på uansett. og det burde man få lov til!! har fremmede folk tatt på magen din, så har jeg skjønt deg. men ikke fordi de ser.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2008 #9 Skrevet 2. januar 2008 Hvis du var på triden etter 14.00 en gang, var jeg sikkert en av de som hadde fått nye øyne til jul...hehehe.... Blir bare så fasinert av gravide..Synes de er de flotteste menneskene på vralter rundt...=oD..:Sikkert en grunn til jeg vil bli jordmor..=oD.... Det var ikke meningen å være ufin,men synes som sagt gravide er så fine...(høres nesten som den perverse dama..hehe)...Jeg så mange flotte gravide der i dag (på triaden, jeg jobber der også...=oD hehehe) Er nok anonym nå ja...hehe...
termin 29.jan Skrevet 2. januar 2008 #10 Skrevet 2. januar 2008 Det er jo fordi du er flott at folk glor! :-) En baby som vokser i magen er jo det mest fantastiske som fins!!!! Vær stolt av deg sjøl og nyt det, snart er du ikke gravid lenger, og da kommer du kanskje til og med til å savne det.... Hilsen meg med termin samme dag som deg.
Rosalille og sjarmtrollene Skrevet 3. januar 2008 Forfatter #11 Skrevet 3. januar 2008 hehe...ja, det var jeg. Da har du nok sett meg ja. Var ikke særlig fresh må innrømme det. Har ligget syk noen dager og hadde tatt mot til meg å vandre dit for å få litt luft. Hater at folk stirrer. Hadde man dratt litt på smilebåndet så er det annerledes, men bare sånn stirring er guffent syns jeg. Jeg er så lei. Lei klær som ikke passer (særlig jakker), lei av å pese rundt som en hval og svette bare jeg snur meg. På tide å kælve....
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2008 #12 Skrevet 3. januar 2008 Jeg blir fasinet av andres gravidmaver og må innrømme at jeg ser en ekstra gang på de. Syns det er så fint:o) Og så lurer jeg på hvor langt de er på vei i forhold til meg.
Gjest Skrevet 3. januar 2008 #13 Skrevet 3. januar 2008 Jeg og har termin 29. januar! Når jeg møter folk jeg ikke har sett på en stund, spør de alltid om jeg snart skal føde, og ser veldig overassked ut når jeg sier om en måned. Føler at de nesten blir litt brydd.... Jeg har lagt på meg litt over 20 kg, og har fått en stor mage, men av og til blir jeg litt såret når folk liksom skal spøke med hvor stor jeg har blitt. Kan de ikke heller si hvor flott man har blitt? Det er jo ikke sånn at man fortsetter å være like stor etterpå. Men det er nok for det meste godt ment. Det er fasinerende å se en høygravid og vite at det ligger et menneske inni der. Men hvis man først skal glo, skader det jo ikke med et smil i tilegg, for å vise at man er glad på den gravides vegne:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå