Gjest Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 jeg har hørt at mangen som bestiller time med 3D UL blir så skuffet for bildene blir så dårlige osv.. er det noen med erfaring i bergen og hvordan det er der? om man ikke får bra bilder, får man komme tilbake gratis neste gang da?
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2008 #3 Skrevet 4. januar 2008 Vi var på Majorstueklinikken i Bergen då eg var 26 veker på vei, og var veldig fornøgd med både behandling og bildekvalitet. I begynnelsen fikk vi ikkje sett ansiktet til babyen for ho låg med det heilt oppi "veggen" og med handa forran. Legen sa først at vi kunne komme tilbake en annen dag (uten å betale ekstra), men siden vi bur noen timers køyretur unna så var ikkje det aktuelt. Så då fikk eg servert iskaldt vatn og sjokolade der på klinikken, og då kvikna babyen til gitt:) Så fikk med oss mange fine bilder og videosnutter. Så personlig er eg veldig fornøgd m servicen der:)
Gjest Skrevet 5. januar 2008 #4 Skrevet 5. januar 2008 Takk for svar... hva var prisen på fornøyelsen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå