Gå til innhold

3D UL i bergen...noen med erfaring?


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har hørt at mangen som bestiller time med 3D UL blir så skuffet for bildene blir så dårlige osv.. er det noen med erfaring i bergen og hvordan det er der? om man ikke får bra bilder, får man komme tilbake gratis neste gang da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var på Majorstueklinikken i Bergen då eg var 26 veker på vei, og var veldig fornøgd med både behandling og bildekvalitet. I begynnelsen fikk vi ikkje sett ansiktet til babyen for ho låg med det heilt oppi "veggen" og med handa forran. Legen sa først at vi kunne komme tilbake en annen dag (uten å betale ekstra), men siden vi bur noen timers køyretur unna så var ikkje det aktuelt. Så då fikk eg servert iskaldt vatn og sjokolade der på klinikken, og då kvikna babyen til gitt:) Så fikk med oss mange fine bilder og videosnutter. Så personlig er eg veldig fornøgd m servicen der:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...