rikke med 2 små Skrevet 2. januar 2008 #1 Skrevet 2. januar 2008 hei så hyggelig å treffe deg her igjen. husker du meg? vi gikk gravide samtidig i 04 gjorde vi ikke? fikk i juni 06 og jeg og nå er jeg påan igjen. ikke helt planlagt, men gleder meg nå som jeg har vennet meg til tanken. hvordan er det med deg?
~sjiraff~ Skrevet 2. januar 2008 #2 Skrevet 2. januar 2008 Oi, må ærlig innrømme at jeg ikke husker deg, du har ikke vært på dib i mellomtiden? Men var gravid i 2004 ja så det stemme rnok det, er "bare" nr to her da, termin om 6 uker )
rikke med 2 små Skrevet 2. januar 2008 Forfatter #3 Skrevet 2. januar 2008 hehe ok, du er tilgitt hehe jeg har vel ikke vært den mest aktive, ikke sånn til å bli husket i hvertfall. men husker jeg snakket endel med deg. er ca 4 uker jeg da...
~sjiraff~ Skrevet 2. januar 2008 #4 Skrevet 2. januar 2008 Gratulerer med spiren ) Husker nesten ingen fra bim må jeg innrømme bortsett fra de som ble like aktive på dib i tiden rett etter. Har ikke vært her så mye dette svangerskapet heller. Har liksom vent meg til dib og blitt der (prøver selsagt å avvenne meg men..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå