Gå til innhold

pass til baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan gjør jeg det? lastes det ned søknadspapirer på nettet eller må de hentes et sted? hun er 6 mnd, og vil besøke tante og onkel i Berlin ;) tips ang reising mottas med stor takk også! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hentet skjema på politistasjonen som skal fylles ut og underskrives av foreldrene.

Skrevet

Du må ta med babyen og passbilder til politiet. Tror faktisk du må ha med fødselsattesten også...Så fyller dere det ut der:o)

Skrevet

haha... jeg leste innlegget ditt 4 ganger før jeg forsto at pass betydde pass og ikke barnepass. fattet ikke hva du mente. trodde du trengte barnepass til flyturen, fordi hun ikke kunne fly alene, men det virket jo ikke så veldig sansynlig.. hehe

Skrevet

Vi var i Berlin sommeren 2006 med 3 barn. Valgte Kiel-ferja vi da, så vi fikk en pause fra bilkjøring. Anbefaler å ta med en lett trille om dere skal rundt på egen hånd. Det er ikke alle stasjonene som har heis... Vi fikk løftet mye på vogna vi, he he.

Skrevet

søknadspapirene kan lastes ned fra nettet det gjorde vi. går fortere hvis allt er ferdig utfyllt. Du må ha med godkjent passbilde av babyn, fødselattest og bevis for deg selv.

Skrevet

Noen som vet hvor mye pass koster til baby :) Skal ordne dette selv de nærmeste dagene.. Ut på tur :)

Skrevet

og det er også nå som de har satt ned prisen med 150 kr? Altså den nye prisen nå er 270?

Skrevet

Hva koster passet?

(priser per 1. januar 2008)

NOK 450 for personer over 16 år

NOK 270 for barn under 16 år

Skrevet

Flott ) Takk ;)

Skrevet

Takker for mange svar! :) Hva er betingelsene for godkjent pass bilde? Noen som vet? I tilfelle jeg kan bare ta det selv tenkte jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...