Gå til innhold

Hvor lang tid brukte dere på deres fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg brukte 8 timer fra da vannet gikk ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om det regnes fra vannet går : 4 timer (vannet ble tatt av jordmor)

Skrevet

Det kommer ann på når man regner at fødsel begynner... Kjente de første takene i ryggen ca midnatt natt til onsdag. De første skikkelig vonde taken kom på tidlig ettermiddag onsdag og snuppa ble født 0451 torsdag morgen... Så et sted mellom 14 og 29timer ettersom hva man regner som fødsel..

Skrevet

Jeg brukte 1,5 time fra 3 cm (aktiv fødsel) til gutten var ute. Heftig.

Skrevet

Nr 1: (vannet gikk ikke) våknet m første rie kl 03:30 - fødte kl 19:30

Nr 2: (vannet gikk ikke) første fødselsrie i 22:30 tiden - fødte kl 10:30 dagen etter med sugekopp.

Skrevet

I underkant av 6 timer fra første rie til hun var ute. Var nesten 3 timer på sykehuset.

Skrevet

ca 21 timer

Skrevet

de første "kjennetegnene" (som jeg ikke trodde var kjennetegn) begynte klokken halv elleve-elleve på fredags kveld 19 august til snuppa var ute kl 19:34 20.august så tok det en del timer..

Skrevet

25 minutter fra aktiv fødsel til pressrier, deretter 12 minutter med pressrier. totalt 37 minutter fra aktiv fødsel til hun var ute.

Skrevet

19 timer fra vannet gikk til han ble tatt med ks (18t med rier) - fikk aldri mer enn 3 cm åpning, men var absolutt i fødsel likevel!

Andre gang tok det 4 timer fra 3 cm til hun var ute.

Skrevet

Fra første rie, 37 timer =((. Med 5-10 min mellom riene fra første stund =/

Vannet ble tatt på sykehuset.

Skrevet

Ble satt igang da. Vannet gikk heldigvis før ks fristen. Det gikk kvart på 7, men fikk ikke rier før jeg ble satt på drypp klokken 9. Han var ute 8 timer senere.

Skrevet

Nesten tre døgn fra første ri med eldsta. To døgn fra vannavgang. 13 timer fra "aktiv fødsel" ble konstantert. 6 timer fra jeg begynte å presse til jenta var ute.

Minsta: et lite døgn med greie rier (10 min mellom), og 2.5 timer fra vannavgang! Forskjell ja :)

Skrevet

Det endte opp med haste ks da.

Skrevet

19 timer fra vannet gikk, riene kom en time senere=)

Skrevet

Jeg brukte også 8 timer fra vannet gikk til sønnen var ute. Riene kom ikke for fult før kl. 22 på kvelden.

Skrevet

første tegn til fødsel starta om natta kl 2, med murringer og blødning, ettermiddagen etter, kom riene med fem min mellomrom, kom på sykehuset kl 18 med 4 cm åpning, og snuppa var ute 23.30, pressa i 1,5 time..puh..

Skrevet

3 timer og 5 min, akkurat.. Fra første rie til hun var ute...

Skrevet

Med tvillingene 6 timer

Med vesla 11 timer (setefødsel)

Skrevet

22 timer fra første rie.

Riene var jevne fra første, med 5-6 min mellom.

Skrevet

blei satt igang. 4timer tok det fra første rie til han var ute;)

Skrevet

22 timer fra jeg merket noe til hun var ute. Presset i ca 3,5 timer. Endte med tang etter mislykka sugekopp.

Skrevet

Nr. 1: 5 timer fra vannet gikk, 3 timer med rier.

Nr. 2: 3 timer med rier.

Rask - med veldig intenst.

Skrevet

45 min. våknet av at vannet gikk. var heldigvis på sykehuset

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...